۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱
اطلاعات نیمی از اراضی کشاورزی قزوین در سامانه یکپارچه‌سازی ثبت شد
مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی قزوین:

اطلاعات نیمی از اراضی کشاورزی قزوین در سامانه یکپارچه‌سازی ثبت شد

قزوین- مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: تاکنون اطلاعات ۲۴۰ هزار هکتار از اراضی زراعی و باغی این استان در سامانه یکپارچه سازی اطلاعات کشاورزی (سیاک) به ثبت رسیده که حدود نیمی از اراضی را شامل می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی قزوین، علی ساریخانی اظهار داشت: تاکنون اطلاعات مربوط به ۹۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی اعم از باغی و زراعی این استان از سوی کارشناسان پهنه های کشاورزی به شکل دستی تهیه و در سامانه یکپارچه سازی اطلاعات کشاورزی به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به ارایه آموزش های لازم به کارشناسان پهنه ها برای ثبت اطلاعات اراضی کشاورزی، گفت : اطلاعات حدود ۱۵۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان که طرح کاداستر یا حدنگاری در آنها انجام شده نیز در سامانه یاد شده به ثبت رسیده است.

مدیر هماهنگی ترویج جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: تا پایان امسال اطلاعات تمامی اراضی کشاورزی استان قزوین در سامانه مذکور به ثبت خواهد رسید.

وی با بیان اینکه ثبت اطلاعات در سامانه سیاک گامی در جهت پیشبرد دولت الکترونیک به شمار می‌رود، اظهار داشت: دسترسی سریع به آمار و اطلاعات اراضی و پهنه های کشاورزی در حد جزئیات و هوشمندسازی آن‌ها، برنامه‌ریزی بهتر برای مدیریت منابع از مزایا و فواید ثبت اطلاعات در این سامانه به شمار می‌رود.

کد خبر: ۶۰٬۷۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha