۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷
بررسی سوال نمایندگان از رزم حسینی/ سوال کنندگان به وزیر صمت مهلت دادند
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تشریح کرد

بررسی سوال نمایندگان از رزم حسینی/ سوال کنندگان به وزیر صمت مهلت دادند

فیروزی، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی سوال نمایندگان از رزم حسینی در کمیسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حجت اله فیروزی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز(دوشنبه ۲۴آذر ماه) کمیسیون متبوعش، به حضور علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان وی در این جلسه اشاره کرد.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی افزود: دستورکار نخست کمیسیون بررسی تحقیق و تفحص از «شرکت فولاد مبارکه اصفهان» بود که پس از توضیحات وزیر صمت مقرر شد کمیسیون صنایع درباره این موضوع تصمیم گیری کرده و گزارش مربوطه را به صحن علنی ارجاع کند، در صورت تصویب صحن علنی، فرآیند تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه دومین دستورکار کمیسیون صنایع بررسی سوالات نمایندگان از وزیر صمت بود، در تشریح سوال علیرضا زندیان نماینده مردم بیجار از وزیر صنعت، معدن و تجارت، اضافه کرد: مشکلات حوزه فولاد در بیجار محور سوال آقای زندیان بود که پس از توضیحات وزیر، نماینده سوال کننده یک ماه برای رفع مشکلات مذکور به آقای رزم حسینی فرصت داد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: سوال جواد کریمی قدوسی درباره افزایش قیمت فولاد و سیمان بود که نماینده مردم مشهد و کلات از پاسخ‌های وزیر صمت قانع نشد در نتیجه سوال به صحن علنی ارجاع می‌شود.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس محور سوال زهره سادات لاجوردی را رسوب کالاها در بنادر و گمرکات توصیف کرد و افزود: نماینده مردم تهران از توضیحات آقای رزم حسینی قانع شد.

وی با بیان اینکه سوال سیدمحمدرضا میرتاج الدینی درباره معدن بود، تصریح کرد: پس از توضیحات وزیر، نماینده مردم تبریز به آقای رزم حسینی برای رفع مشکلات فرصت داد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تشریح سوال  حسینعلی حاجی دلیگانی توضیح داد: وادرات کالاهای غیرضروری مانند خلال دندان و... محور سوال نماینده شاهین شهر بود که به وزیر صمت برای ارائه گزارشات مربوط مهلت داده شد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی بودجه صنایع دفاعی در سال ۱۴۰۰ در جلسه امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.

کد خبر: ۶۰٬۷۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha