۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
۲۴ شهر استان ایلام از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند
مدیرعامل شرکت گاز ایلام:

۲۴ شهر استان ایلام از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند

ایلام- شمس اللهی، مدیرعامل شرکت گاز ایلام با اشاره به اینکه ۲۴ شهر استان ایلام از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، گفت: با اتمام گازرسانی به شهرهای پهله و میمه، ایلام به استان سبز کشور تبدیل می شود.

عباس شمس اللهی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه با گازدار شدن شهرهای پهله و میمه، ایلام به یکی از استانهای سبز کشور تبدیل می شود، گفت: در حال حاضر ۲۴ شهر استان گازدار هستند و با اقدامات انجام شده تا پایان سال جاری تمامی شهرهای استان گازدار می شوند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر گازرسانی شهر میمه زرین آباد دارای ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی است که با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان دیماه و شهر میمه نیز تا پایان سال جاری از نعمت گاز برخوردار می شوند.

وی اظهار داشت: در شهر میمه ۱۵ کیلومتر شبکه و همچنین خط تغذیه از ملکشاهی تا میمه به طول ۴۵ کیلومتر انجام شده و هم اکنون در حال آماده سازی و آزمایش شبکه برای تزریق گاز به این شهر هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه اقدامات همکاران این شرکت در بخش زرین آباد با توپوگرافی خشن و صعب العبور بودن مسیر، نمونه بارز تلاش جهادی است، تصریح کرد: در پهله زرین آباد ۸۰ کیلومتر خط تغذیه و ۹۰ کیلومتر شبکه با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال و توسط ۱۴ پیمانکار در فازهای مختلف انجام شده و هم اکنون این پروژه در مراحل پایانی کار است.

شمس الهی افزود: شهر پهله و ۱۰ روستای  اطراف آن  با شبکه داخلی ۸۰ کیلومتر انجام و خط تغذیه آن با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست که پیش بینی می شود تا پایان سال جاری مشعل گاز در شهر پهله و روستاهای  آن نیز روشن شود.

کد خبر: ۶۰٬۶۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha