۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
حل مشکلات کارخانه سیمان دهلران منوط به اجرای تعهدات سرمایه گذار است
استاندار ایلام:

حل مشکلات کارخانه سیمان دهلران منوط به اجرای تعهدات سرمایه گذار است

ایلام- استاندار ایلام با اشاره به اینکه حل مشکلات کارخانه سیمان دهلران منوط به اجرای تعهدات سرمایه گذار است، گفت: مشکل این واحد اجرای ماده ۲۰ رفع موانع تولید است.

به گزارش بازار، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر دوشنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت با بخش خصوصی در محل استانداری ایلام اظهار کرد: حل مشکلات کارخانه سیمان دهلران منوط به اجرای تعهدات، همکاری و تسریع در بهره برداری این واحد است.

وی عنوان کرد: مشکل این واحد اجرای ماده ۲۰ رفع موانع تولید است، طبق قانون هر واحدی از این تسهیلات استفاده کند و در موعد مقرر نتواند تسهیلات خود را بازپرداخت کند، دولت اجازه می دهد با نرخ اولیه این تسهیلات را نیز تسویه کند.

استاندار ایلام با تاکید بر شناسایی نوع کاربری اراضی استان، گفت: اطلس اراضی باید در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری ادغام و بارگذاری شود.

وی عنوان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی استان ایلام موظف به همکاری در تدوین اطلس اراضی و تکمیل مرکز خدمات سرمایه‌گذاری هستند.

سلیمانی دشتکی با تاکید بر حل مشکلات واحدهای تولیدی استان، گفت: در جلسات دولت با بخش خصوصی و همچنین در جلسات اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل نیز مشکلات واحدهای تولیدی مطرح و بسیاری از این مسایل نیز تاکنون برطرف شده است.

وی با اشاره به ظرفیت های پتروشیمی، نفت و گاز، ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق، اربعین و...در استان ایلام، گفت: باید از ظرفیت های بیشتر برای توسعه اشتغال در استان استفاده شود.

کد خبر: ۶۰٬۶۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha