۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۴
افزایش تقاضا برای تراکتورهای دو چرخ در اقتصادهای نوظهور
آمریکای شمالی و اروپا بازار تراکتورهای دو چرخ دار را قبضه کرده اند

افزایش تقاضا برای تراکتورهای دو چرخ در اقتصادهای نوظهور

کارشناسان می گویند: در حالی که امروز کشورهای آمریکای شمالی و اروپا بیشترین سهم را در بازار تراکتورهای دو چرخ دارا هستند، تقاضا برای این ابزار کشاورزی در اقتصاد های نوظهوری مانند هند در حال افزایش است.

بازار؛ گروه کشاورزی: تراکتور دوچرخ از جمله ابزارهای کشاورزی است که غالبا برای انجام کارهای سبک کشاورزی در خانه و باغ ها استفاده می شود. جالب اینجا است که تراکتورهای دو چرخ بسیار قدرتمند هستند و دارای دو چرخ و یکسری اتصالات اضافی مانند تیغه های داس، کولتیواتورها، تیغه های برف روب و غیره است که کشاورز متناسب با نیاز خود می تواند آنها ر ا به تراکتور اضافه کند و بعد از انجام کار بردارد.  نحوه کار کردن با تراکتورهای دو چرخ اینگونه است که فرد معمولاً پشت سر آن راه می رود یا بر یک گاری آهنی که به پشت آن وصل می گردد، سوار می شود.

سهولت استفاده و جابجایی؛ عامل رشد فروش تراکتورهای دو چرخ در بازارهای جهانی
کارشناسان می گویند: تطبیق پذیری تراکتورهای دو چرخ به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا تمام الزامات مربوط به مراقبت از باغ، کار با خاک، نگهداری از سبزیجات، تردد در مناطق بدون کشت و یا در باغ های انگور و باغ های میوه را حتی در فصل زمستان برآورده کنند.

سهولت استفاده و جابجایی آن است که به گفته کارشناسان همین امتیاز احتمالاً فروش آن را در بازار جهانی افزایش می دهد

از نکات جالب توجه در مورد تراکتورهای دو چرخ، سهولت استفاده و جابجایی آن است که به گفته کارشناسان همین امتیاز احتمالاً فروش آن را در بازار جهانی افزایش می دهد.

عامل دیگری که توجه مصرف کننده را به خود جلب کرده است، اطمینان، راحتی و ایمنی کامل برای اپراتور است که تخمین زده می شود بازار تراکتورهای دو چرخ را تقویت کند.

همچنین پیش بینی می شود تقاضا برای تراکتورهای دو چرخ در اقتصادهای نوظهور از جمله هند افزایش یابد! در حقیقت با توجه به اینکه کشاورزی بخش اساسی اقتصاد این کشور است، انتظار می رود رشد بازار تجهیزات کشاورزی باعث افزایش فروش تراکتورهای دو چرخ در بازار شود.

آمریکای شمالی صاحب بیشترین سهم در بازار جهانی تراکتورهای دو چرخ است
بر اساس این گزارش، بازار جهانی تراکتورهای دو چرخ به هفت منطقه «آمریکای شمالی، اروپا، آسیای شرقی، آسیای جنوبی، اقیانوسیه، آمریکای لاتین و خاورمیانه و آفریقا» تقسیم شده است.

در حال حاضر در سطح جهانی، مناطق آمریکای شمالی بیشترین سهم بازار را در بازار تراکتورهای دو چرخ دارند که ایالات متحده بزرگترین بازار تراکتورهای دو چرخدار است و پس از آن نیز اروپا قرار گرفته است. از سوی دیگر بازار تراکتور دو چرخ در کشورهای شرق آسیا نیز افزایش یافته است.

در حال حاضر در سطح جهانی، مناطق آمریکای شمالی بیشترین سهم بازار را در بازار تراکتورهای دو چرخ دارند که ایالات متحده بزرگترین بازار تراکتورهای دو چرخ دار است و پس از آن نیز اروپا قرار گرفته است

علاوه بر این بر اساس داده های موجود، تا سال ۲۰۲۹ رشد قابل توجهی را در بخش تراکتور دو چرخ شاهد خواهد بود. کارشناسان می گویند: تقاضا برای تراکتور دو چرخ در ژاپن به دلیل افزایش فعالیت های کشاورزی با سرعت بالایی در حال افزایش است.

روند رو به رشد بازار تراکتورهای دوچرخ در هند و کره جنوبی
جالب است بدانید بازار تراکتورهای دو چرخ در کشورهای آسیای جنوبی، به طور عمده هند و کره جنوبی، نیز رشد قابل توجهی را نشان می دهد که بازار هند به دلیل افزایش بخش کشاورزی احتمالاً غالب خواهد شد. جالب اینجا است که علاوه بر کشورهای آسیایی، تقاضا برای تراکتور دوچرخ در کشورهای اروپایی نیز با سرعت بالایی در حال افزایش است.

کارشناسان معتقدند با بالا رفتن تقاضا برای تراکتورهای دو چرخ تولیدکنندگان و سازندگان این ابزار کشاورزی نیز سعی دارند با استفاده از فناوری های جدید و پیشرفته تر سهم بیشتری از این بازار بالقوه به خود اختصاص دهند.

کد خبر: ۶۰٬۵۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
      0 0
      سلام ما الان ثبت نام تراکتور ۴۷۰ جفت کردیم ۵ ماه شده برای ایثار گران باید کجا مراجعه کنم مازندران ساری هستم مدارک را ارسال کردم