۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
خرید سهام در معاملات این هفته بورس سمنان پیشی گرفت
مدیر بورس منطقه سمنان:

خرید سهام در معاملات این هفته بورس سمنان پیشی گرفت

سمنان- گل ارضی، مدیر بورس منطقه سمنان با اشاره به اینکه میزان خرید سهام در معاملات این هفته بورس سمنان پیشی گرفت، گفت: در هفته گذشته ۳۱ میلیون سهام به ارزش ۳۳۳ میلیارد ریال خریداری شد.

غلامحسین گل ارضی در گفتگو با خبرنگار بازار، با اعلام آمار معاملات بورس سمنان در هفته گذشته اظهار داشت: درمجموع ۴۹ میلیون و ۴۲۲  هزار و ۸۶۶ سهم در معاملات بورس هفته گذشته در سمنان خریدوفروش شد.

وی بابیان اینکه ارزش این معاملات ۵۶۵ میلیارد و ۱۶۵ میلیون و ۴۰۳ هزار ریال است، افزود: این در حالی است که شاخص کل قیمت بورس اوراق بهادار کشور یک هزار و ۲۸۱ واحد کاهش‌یافته و به رقم یک‌میلیون و ۵۰۶ هزار و ۲۱۷ سهم رسیده است.

مدیر بورس منطقه سمنان با اشاره به اینکه در هفته گذشته ۳۱ میلیون و ۳۸۳ هزار و ۷۰۰ سهم در بورس سمنان خریداری شد، بیان کرد: ارزش ریالی خریداری این میزان سهام بورس ۳۳۳ میلیارد و ۶۷۶ میلیون و ۵۳۱ هزار ریال است.

گل ارضی با تأکید بر اینکه ۵۹ درصد از معاملات بورس هفتگی در سمنان به خرید اختصاص داشت، تصریح کرد: ۱۸ میلیون و ۳۹ هزار و ۱۶۶ سهم به ارزش ۲۳۱ میلیارد و ۴۸۸ میلیون و ۴۸۷۱ هزار ریال در این معاملات به فروش اختصاص دارد.

وی همچنین یادآور شد: ۴۱ درصد از کل معاملات بورس سمنان در هفته گذشته به حوزه فروش سهام اختصاص دارد.

کد خبر: ۶۰٬۰۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha