۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۹۸ به طور کامل پرداخت شد
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش:

پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۹۸ به طور کامل پرداخت شد

الهیار، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش از واریز ۳۰۰ میلیارد تومان سرانه بهداشتی به حساب مدارس خبر داد و گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز تا پایان امسال به حساب مدارس واریز خواهد شد.

به گزارش بازار، علی الهیار به مطالبات فرهنگیان اشاره کرد و افزود: پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۹۸ به طور کامل پرداخت شده و پرداخت حق التدریس معلمان شاغل، حق الزحمه معلمان خرید خدمات و معلمان خارج از کشور در دستور کار آموزش و پرورش است و به زودی پرداخت می‌شود.

وی همچنین درباره روند استخدام معلمان غیر رسمی افزود: مشکل ارائه سند مالی برای استخدام مربیان پیش دبستانی با استفساریه مجلس برطرف شد و مربیان پیش دبستانی قبل از سال ۹۱ که از مدیر مدرسه و یا انجمن اولیاء و مربیان مدرسه حقوق دریافت کرده اند مشمول استخدام خواهند شد.

الهیار گفت: آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی قبل از سال ۹۲ که تا به امروز در سازمان نهضت سوادآموزی فعالیت داشته اند در صورت قبولی در آزمون استخدامی جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش از اختصاص بودجه برای اجرای طرح جدید رتبه بندی معلمان در سال ۱۴۰۰ خبر داد و افزود: براساس این بودجه طرح جدید رتبه بندی از سال آینده اجرایی می‌شود.

وی گفت: لایحه رتبه بندی معلمان در کمیسیون‌های دولت تصویب شده است و به زودی به مجلس ارائه خواهد شد.

کد خبر: ۵۹٬۶۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ناصر ترکمانی IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
      1 0
      بله 99 میلیون تومان دادن منها واسه پاداش همکارانی که دو سال قبل دریافت کردند میشد یه مسکن مهر خرید ولی الان به این پولها فقط یک دانگشو میدن یعنی ارزشش یک ششم شده
    • مربی پیش IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
      0 0
      سلام لطفا مربیان پیش دبستانی بعد 91را نیز ساماندهی کنید شرایط این قشر زحمت کش در روستا ها اصلا مناسب نیست چرا فکری به حال ما نمیشود چه فرقی با قبل 91داریم ,?? وظایف وشرایط ما سخت تر شده ???? بدون حقوق ومزایا وبیمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟