۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
تامین ۱۰۰ درصد نهاده های دامی مرغداران در آذربایجان شرقی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی خبر داد

تامین ۱۰۰ درصد نهاده های دامی مرغداران در آذربایجان شرقی

تبریز- رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از تامین ۱۰۰ درصد نهاده های دامی مرغداران در این استان خبر داد و گفت: با همراهی و همدلی فعالان صنعت مرغداری آذربایجان شرقی، مرغ زنده به قیمت ۱۴۴۰۰ تومان تحویل کشتارگاه های استان می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، اکبر فتحی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با همراهی و همدلی فعالین صنعت مرغداری استان مخصوصاً مرغداران محترم که با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص ساماندهی قیمت اقلام غذایی علی الخصوص گوشت مرغ و گوجه فرنگی در هفدهم ربیع الاول صادر فرموده بودند، توانستیم در چهار روز متوالی قیمت نهایی گوشت مرغ قابل طبخ در تمامی نواحی استان را در سقف ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان تثبیت و پایدار سازیم.

وی، ادامه داد: پس از صدور دستور مقام معظم رهبری هم عوامل وزارت جهادکشاورزی و هم بخش خصوصی و مرغداران وارد عمل شدند تا فرمایشات ایشان را اجرایی نمایند.

فتحی گفت: در استان آذربایجان شرقی چهارمین روز متوالی است که مرغ زنده به قیمت ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار کشوری تحویل کشتارگاه ها می گردد و در نهایت مرغ قابل طبخ در فروشگاهها با قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان به مصرف کنندگان عرضه می شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان، اظهار کرد: خوشبختانه با همراهی و هماهنگی کلیه دستگاهها و مرغداران این امر بطور کامل عملیاتی شد که جا دارد از زحمات همه منجمله دستگاههای قضایی، نظارتی، سازمان صمت، استانداری و خاصه مرغداران و کشتارگاهها تشکر کنم که با همکاری و هماهنگی های لازم، سازمان جهادکشاورزی استان را در نهایی کردن قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار مرغ مساعدت کردند.

وی گفت: موضوع دیگری که لازم است به اطلاع مرغداران و فعالان صنعت مرغداری رسانده شود این نکته است که تامین ۱۰۰ درصدی نهاده های دامی که جوجه ریزی آن از ۲۳ مهرماه به بعد و البته جوجه ریزی های بعد از آن نیز در راستای تثبیت بازار و پایداری قیمت گوشت مرغ برعهده سازمان جهادکشاورزی گذاشته شده است لذا مرغداران و بهره برداران این صنعت با خیال راحت و بدون دغدغه نسبت به ادامه فعالیت تولیدی خود کوشا باشند.

کد خبر: ۵۹٬۶۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha