۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
آبرسانی با تانکر به ۷۹ روستای مازندران
مدیرعامل آبفا مازندران مطرح کرد

آبرسانی با تانکر به ۷۹ روستای مازندران

نکا- عبداللهی، مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به مشکل کمبود آب در برخی مناطق استان گفت: امسال در ۷۹ روستای مازندران آبرسانی با تانکر و سیار صورت گرفته است.

مجید عبداللهی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه پروژه تعطیل و یا راکد شده آب و فاضلاب در استان نداریم، به اثرات کرونا بر پروژه ها اشاره کرد و گفت: متاسفانه درآمد شرکت درپی عدم وصول قبوض کاهش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر پروژه های مختلف در حوزه آب و فاضلاب در استان در دست اجرا است و افزایش تولید چاه ها، اجرای پروژه های مهم برای کاهش هدررفت آب از جمله طرح های در دست اقدام است.

عبداللهی یادآور شد: برای حل مشکل کمبود آب بیش از ۲۳ هزار هکتار از شبکه های آبرسانی اصلاح شد و ارتقای ظرفیت پکیچ ها و بهسازی ۲۴ حلقه چاه در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت تامین آب در استان بیش از ۵۰۰ لیتر در ثانیه افزایش یافته است، اعتبار صرف شده را بیش از ۲۳۱ میلیارد تومان بیان کرد و گفت: برای بخش تامین آب ۵۵ میلیارد تومان و در بخش انتقال آب نیز ۱۹۶ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران درباره آخرین وضعیت آبرسانی شهرهای گروه «الف» در استان یادآور شد: هیچ کدام از پروژه های آب و فاضلاب به رغم تحریم ها و مشکلات اقتصادی و اعتباری در استان تعطیل و یا راکد نشده است.

وی گفت: برای شهرهای گروه «الف» هزار و ۶۲۰ لیتر در ثانیه آب نیاز داریم و با کدورت آب سد البرز ۵۰۰ لیتر آب در ثانیه از مدار خارج می شود از این رو احداث تصفیه خانه در دست اقدام است.

عبداللهی با اشاره به آبرسانی سیار در ۷۹ روستای استان گفت: بیش از هشت هزار و ۸۰۰ سرویس آبرسانی در این مناطق صورت گرفته است.

کد خبر: ۵۹٬۶۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha