۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
 ۲۴۰ پروژه آبرسانی از اعتبارات صندوق توسعه ملی در مازندران اجرا شد
مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران:

۲۴۰ پروژه آبرسانی از اعتبارات صندوق توسعه ملی در مازندران اجرا شد

ساری- عبداللهی، مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: از سال ۹۳ تاکنون از محل صندوق توسعه ملی ۲۴۰ پروژه آبرسانی در استان اجرایی شده است.

مجید عبداللهی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ۴۶ مجتمع آبرسانی با ۴۰۹ روستا در استان در دست اجرا است، افزود: همچنین ۲۱۹ مجتمع تک روستایی در دست احداث داریم و تاکنون در مجموع ۳۶۹ روستا را به بهره برداری رسانیم.

وی مجموع اعتبارات تخصیص یافته آبرسانی ۶۲۸ روستا را هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: تاپایان سال ۹۷ حدود ۳۶۹ روستا از نعمت آب آشامیدنی بهره مند شدند و پیش بینی می شود با تداوم جذب اعتبارات بتوانیم روستاهای باقی مانده را به بهره برداری رسانیم.

عبداللهی یادآور شد: در قالب پویش الف ب ایران ۳۲ پروژه با ۵۷ روستا و جمعیت ۱۰ هزار و ۳۳۰ خانوار و اعتبار ۶۰۱ میلیارد ریال اجرا شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران یادآور شد: افزایش ظرفیت چاه و چشمه به میزان ۱۳۰ لیتر در ثانیه، احداث ایستگاه پمپاژ به ظرفیت ۲۹۷ لیتر در ثانیه، احداث مخزن زمینی با ظرفیت سه هزار و ۷۵۰ مترمکعب واجرای ۸۶ کیلومتر انتقال از جمله اقدامات بوده است.

وی یادآور شد: تاپایان امسال ۴۰ روستای استان از نعمت آب آشامیدنی بهره مند خواهند شد و شمار روستاهایی که امسال از آب آشامیدنی سالم برخوردار می شوند به ۹۷ روستا خواهد رسید.

وی یادآور شد: عملکرد اجرایی سال ۹۳ تاکنون درپی تخصیص اعتبارات صندوق توسعه ملی ۲۴۰ پروژه با ۶۵۲ روستا بهره برداری شده است که ۳۰ درصد روستاها را شامل می شود.

کد خبر: ۵۹٬۲۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha