۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
استفاده از ۵۰ درصد ظرفیت قطارهای مسافربری اصفهان/ قطار اصفهان – تهران کنسل شد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

استفاده از ۵۰ درصد ظرفیت قطارهای مسافربری اصفهان/ قطار اصفهان – تهران کنسل شد

اصفهان – سادات حسینی، مدیرکل راه آهن اصفهان گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی باعث شده که در بحران شیوع کرونا تنها ۵۰ درصد از ظرفیت‌ قطارهای مسافربری اصفهان مورد استفاده قرار گیرد.

سیدرضا سادات حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به آخرین وضعیت تردد ریلی در اصفهان اظهار داشت: خوشبختانه در این نوع حمل و نقل در استان با شرایط خوبی روبه‌رو هستیم.

وی افزود: در زمینه حمل و نقل باری با رشد خوبی روبه رو بودیم که در شاخص‌های حمل و نقل ریلی بار موفق به دریافت رتبه برتر در کشور نیز شدیم.

مدیرکل راه آهن اصفهان در خصوص ناوگان مسافربری خطوط ریلی در استان اصفهان نیز ابراز داشت: باید توجه به داشت که شیوع کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تنها ۵۰ درصد از ظرفیت قطارهای مسافربری در اصفهان مورد استفاده قرار گیرد.

تقاضای بالای سفر با قطار در اصفهان
سادات حسینی تاکید کرد: البته باید توجه داشت که تقاضا برای سفر با قطار در استان اصفهان بیش از آن خدماتی است که روزانه ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر خطوط مستقیم مسافربری به تهران و کاشان کنسل شده است، افزود: اما دیگر خطوط مانند اصفهان – مشهد و اصفهان – بندرعباس فعال است و مسافرانی که قصد تردد در شهرهای کاشان و تهران را دارند می‌توانند از خطوط اصفهان – مشهد استفاده کنند.

کد خبر: ۵۹٬۲۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha