۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
وجود زیرساخت‌های گذرگاه‌ها و بازارچه‌های چیلات و چنگوله ایلام
استاندار ایلام خبر داد

وجود زیرساخت‌های گذرگاه‌ها و بازارچه‌های چیلات و چنگوله ایلام

ایلام- استاندار ایلام از آماده بودن زیرساخت‌های گذرگاه‌ها و بازارچه‌های چیلات و چنگوله ایلام خبر داد و گفت: طرف عراقی نیز باید پای کار باشد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی در دیدار با رحمانی فضلی وزیر کشور به همراه علیزاده نماینده مردم استان در مجلس، ضمن تقدیر و تشکر از نظر مساعد وزیر در حوزه تقسیمات کشوری، عنوان کرد: به رغم سخت گیری و ضابطه مندی قوی دولت در این حوزه، شاهد دستاوردهای بسیار خوبی چون تبدیل دشت عباس به بخش، هلیلان و اخیراً هم چوار به شهرستان در استان ایلام بودیم.

وی در ادامه خواستار به سرانجام رسیدن تبدیل دهستان آسمان آباد به بخش شد و گفت: این موضوع نیز از خواسته‌ها و مطالبات مهم و دیرینه مردم این منطقه از استان است که انشاءالله با نظر مساعد مسئولان مربوطه به سرانجام برسد.

وی افزود: در اینجا لازم است از مجموعه مسئولان به ویژه در حوزه تقسیمات کشوری و وزیر محترم کشور تقدیر و تشکر داشته باشم.

سلیمانی‌دشتکی در ادامه خواستار تحرک تجاری ایران با عراق شد و گفت: با توجه به آماده بودن زیرساخت‌های گذرگاه‌ها و بازارچه‌های چیلات و چنگوله خواستار پای کار آمدن طرف عراقی هستیم.

وی همچنین در این نشست در خصوص مسائل مختلف توسعه‌ای استان، مباحث بازارچه‌های مرزی، انسداد مرزی، صادرات و واردات، پروژه‌های اقتصادی مناطق مرزی و … با وزیر کشور بحث و گفتگو کرد.

در این نشست بهزاد علیزاده نماینده استان در مجلس شورای اسلامی نیز خواسته‌ها و مطالبات مردمی در حوزه انتخابیه جنوبی استان را پیگیری کرد.

در این نشست وزیر کشور ضمن قدردانی از پیگیری‌های استاندار ایلام در بخش‌های مختلف به ویژه در حوزه‌های مرزی و تقسیمات کشوری نسب به خواسته‌ها و مطالبات مطرح شده توسط استاندار ایلام و نماینده استان در مجلس شورای اسلامی قول مساعد و پیگیری لازم را داد و ابراز امیدواری کرد که با به سرانجام رسیدن این امور شاهد تحول و توسعه بیشتر در استان باشیم.

کد خبر: ۵۹٬۰۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha