۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
چهارمین مرحله رزمایش «همدلی، احسان و سلامت» در کرمان آغاز شد
به همت ستاد اجرایی فرمان امام؛

چهارمین مرحله رزمایش «همدلی، احسان و سلامت» در کرمان آغاز شد

کرمان- چهارمین مرحله رزمایش «همدلی، احسان و سلامت» به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کرمان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار بازار، مدیر کل ستاد فرمان اجرایی امام خمینی (ره) در استان کرمان ظهر دوشنبه در آیین چهارمین مرحله کمک‌های رزمایش همدلی و احسان که در موزه دفاع مقدس کرمان برگزار شد، بیان داشت: امروز ستاد اجرایی فرمان حضرت امام اقداماتی نظیر کارخانه تولید ماسک (روزانه ۲ تا ۳ میلیون) و ساخت واکسن کرونا را در دست انجام دارد.

محمدعلی روح‌اللهی با اشاره به اینکه این اقدامات فقط به برکت خون شهدا و امام شهدا انجام شده است، افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب که «با حرکت‌های عادی نمی‌شود پیش رفت» با حرکت‌های عادی، خواب آلوده و بی حساسیت نمی‌توان کار بزرگ انجام داد ضمن این که کارهای بزرگ قطعا روحیه جهادی می‌خواهد.

وی گفت: امروز چهارمین رزمایش سلامت و احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) کار خود را آغاز می کند و در این مرحله ۳۱ هزار بسته معیشتی و ۳۹ هزار بسته بهداشتی توزیع خواهیم کرد.

روح‌اللهی یادآور شد: چهارمین مرحله رزمایش به نوعی با طرح بسیج ملی همزمان شده است که به صورت محله به محله انجام می‌شود و با توجه به جلساتی که با حضور مسئولین مربوطه داشتیم قرار شده توزیع بسته‌های بهداشتی با کمک بسیج و سپاه و ... صورت بگیرد و در اختیار عزیزانی قرار داده شود که از کرونا آسیب دیده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان هم در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان داشت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) امروز در راستای حرکت‌های قبل کار خود را کاملا جهادی، در حجم وسیع و به موقع آغاز کرد در این شرایط کرونایی که به مردم  تحمیل شده هم در بخش خدمات رسانی درمانی و حوزه‌های مختلفی که حضور جهادی نیاز دارد ستاد اجرایی در راس ایستاده و کار خود را به خوبی انجام می‌دهد.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی افزود: در رزمایش همدلی و احسان امروز سه واژه به کار گرفته شده که هر سه در فرهنگ ما قابل توجه و بعضاً ارزشی است. اولین واژه احسان است؛ احسان یعنی کار نیک را با تمام وجود و با روح روان خود انجام دادن لذا از تعاون و همکاری خیلی بالاتر است.

علیدادی تصریح کرد: دومین واژه همدلی است که رمز موفقیت انسان‌هاست که دلها، روحیه‌ها و رویه‌ها همه در کنار هم قرار می‌گیرد تا یک کار بزرگ را بتوانند با همدیگر انجام دهند.

وی گفت: سومین واژه سلامتی است که یکی از نعمت‌های الهی است و تا زمانی که آن را داریم به آن بی توجه هستیم اما قدر سلامتی را زمانی می‌فهمیم که به دردی مبتلا شویم.

امام جمعه کرمان یادآور شد: وقتی هر روز آمار فوتی‌ها را می‌شنویم یعنی وظایف ما در قبال مردم سنگین‌تر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ابراز داشت: بسیج در کنار دولت و دستگاه‌های اجرایی و تیم پزشکی به میدان آمد ضمن این که ستاد اجرایی همچنین در سلامت و کمک به معیشت نیازمندان خوش درخشید.

وی افزود: این رزمایش رزمایشی کاملا عبادی، الهی و در راستای ماموریت‌هایی است که خداوند برای ما انسان‌ها مشخص کرده به فرمان رهبر شکل گرفته که شاهد برگزاری چندمین دوره آن هستیم. در این جلسه همچنین

کد خبر: ۵۹٬۰۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha