۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
توزیع ۳۴ هزار بسته معیشتی در سیستان و بلوچستان
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

توزیع ۳۴ هزار بسته معیشتی در سیستان و بلوچستان

زاهدان - راشکی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام سیستان و بلوچستان گفت: چهارمین مرحله رزمایش «همدلی و احسان» با اهدای ۳۴ هزار بسته معیشتی با اولویت حمایت از آسیب‌دیدگان از کرونا در این استان آغاز شد.

علیرضا راشکی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: چهارمین مرحله رزمایش «همدلی و احسان» با اهدای ۳۴ هزار بسته معیشتی با اولویت حمایت از افراد آسیب‌دیده از از کرونا در استان سیستان و بلوچستان آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه شروع به کار این مرحله از رزمایش از منطقه سیستان بود، افزود: البته تنها ۶ هزار بسته در سیستان توزیع و مابقی به نوبت در سراسر استان سیستان و بلوچستان توزیع می شوند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مرحله اول رزمایش همدلی و احسان اردیبهشت ماه، مرحله دوم تیرماه و مرحله سوم شهریورماه امسال برگزار شد، گفت: شکست کرونا مستلزم کار جهادی است و در این مقطع هم گروه‌های جهادی این ستاد با شناسایی مناطق محروم و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی به مردم گام بلندی برای مقابله با بیماری برمی‌دارند.

وی ارزش ریالی این بسته‌های حمایتی را حدود ۵ میلیارد تومان بیان کرد و تصریح کرد: این بسته‌های غذایی شامل برنج، روغن، ماکارانی، تن ماهی و حبوبات است که بین نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان توزیع می‌شود.

کد خبر: ۵۸٬۶۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha