۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان به تونل کبیرکوه در استان ایلام
استاندار ایلام خبر داد؛

تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان به تونل کبیرکوه در استان ایلام

ایلام- استاندار ایلام از تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان به پروژه ساخت تونل کبیرکوه بین شهرستان‌های دره شهر و آبدانان در جنوب استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی از تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان به تونل کبیرکوه خبر داد و گفت: تونل کبیر کوه یکی از ۲۳ پروژه مهم و نیمه تمام استان بود که در سفر اخیر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در لیست تامین اعتبار قرار گرفت.

وی در ادامه از تصویب ۱۲۰ میلیارد تومان برای این پروژه مهم خبر داد و گفت: پس از سفر رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور و بازدید وی از روند پیشرفت تونل کبیرکوه این طرح به عنوان یکی از پروژه های مهم استان برای تامین اعتبار در سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در نظر گرفته شد و خوشبختانه امروز ۱۰۰ میلیارد تومان از ۱۲۰ میلیارد تومان مصوب شده تخصیص پیدا کرده که نقدینگی آن به زودی تامین می‌شود.

استاندار ایلام در ادامه از اتمام شش هزار و ۵۰۰ متر حفاری در تونل کبیرکوه خبر داد و گفت: هم اکنون پیمانکار مشغول باقیمانده کف‌برداری تونل است و تلاش می‌شود با تزریق اعتبارات لازم تا پایان دولت بخش های اساسی تونل تکمیل شود.

وی افزود: برای تکمیل کامل پروژه علاوه بر این مبلغ حدود ۲۰۰ میلیارد تومان دیگه نیاز است.

کد خبر: ۵۸٬۳۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha