۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷
فراخوان سازمان حقوق مشتریان استرالیا برای بلندقامتان ب‌ام‌و
کمربند ایمنی X۳ و X۴ دردسرساز شد!

فراخوان سازمان حقوق مشتریان استرالیا برای بلندقامتان ب‌ام‌و

سازمان نظارت بر کالا و حفظ حقوق مشتریان در استرالیا، به تازگی خبری را منتشر کرده است که دو محصول اس‌ یو وی ب‌ام‌و با اشکالاتی در کمربند ایمنی مواجه هستند و نمایندگی ب‌ام‌و در استرالیا این مورد را بررسی می‌کند. در ریز گزارش‌ها آمده است که دو اس‌یووی کراس‌اوور لوکس کامپکت ب‌ام‌و یعنی X۳ و X۴ احتمال دارد در اتصالات کمربند ایمنی با مشکل مواجه شوند.

بازار؛ گروه خودرو: سازمان نظارت بر کالا و حفظ حقوق مشتریان در استرالیا، به تازگی خبری را منتشر کرده است که دو محصول اس‌یووی ب‌ام‌و با اشکالاتی در کمربند ایمنی مواجه هستند و نمایندگی ب‌ام‌و در استرالیا این مورد را بررسی می‌کند. در ریز گزارش‌ها آمده است که دو اس‌یووی کراس‌اوور لوکس کامپکت ب‌ام‌و یعنی X۳ و X۴ احتمال دارد در اتصالات کمربند ایمنی با مشکل مواجه شوند.

در واقع دو مدل X۳ و X۴ های تولیدی بین ۶ دسامبر ۲۰۱۹ تا ۵ آگوست سال جاری حدود ۴۸ نمونه از این دو مدل بلندقامت باواریایی با چنین اشکالی مواجه هستند. مطابق گفته‌های مدیر بخش فنی و اجرایی این سازمان «دو مدل X۳ و X۴ به تعداد ۴۸ دستگاه از آن‌ها با مشکل اتصال کمربند ایمنی در جهت عدم نصب و قرارگیری صحیح توسط اتصالات و قطعات آن که می‌تواند در زمان وارد آمدن شتاب منفی ناشی از ترمزهای ناگهانی به سرنشینان داخل کابین، بدن آن‌ها را با جراحت مواجه کند و حتی این اتصالات منجربه به خطر افتادن جان سرنشینان نیز می‌شود.» همچنین در این زمینه مدیرعامل ب‌ام‌و در استرالیا اعلام کرده که پیامکی برای تمام مالکان دو مدل X۳  و X۴های موجود در بازار این کشور ارسال شده تا با مراجعه به نزدیک‌ترین نمایندگی این کمپانی خودروساز صاحب سبک آلمانی، مراحل رفع عیب‌ به صورت رایگان انجام شود.

کد خبر: ۵۸٬۲۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha