۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵
جلوگیری از مسافرت یک هزارو ۸۰۰ نفر که تست کرونایشان مثبت بود
وزیر راه و شهرسازی:

جلوگیری از مسافرت یک هزارو ۸۰۰ نفر که تست کرونایشان مثبت بود

اسلامی، وزیر راه و شهرسازی گفت: از مسافرت یک هزارو ۸۰۰ مسافری که تست کرونایشان مثبت بود با حمل و نقل عمومی جلوگیری کردیم.

به گزارش بازار، محمد اسلامی در حاشیه جلسه کمیته حمل و نقل قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا افزود: با توجه به تدوین دستورالعمل‌های بهداشتی، شیوه نامه‌ها در شریان‌های اصلی و بحث مبادی ورودی و خروجی شهرها و خارج از کشور کنترل و رعایت شد. همچنین در ترانزیت و حمل و نقل هوایی، دریایی و ریلی این پروتکل‌ها به نحو شایسته‌ای انجام شد.

وی گفت: البته ما در بخش حمل و نقل مسافری با کاهش تقاضای مسافر مواجه شدیم که برای جبران خسارت در این حوزه ستاد ملی مقابله با کرونا ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تخصیص داد که ۶۰ درصد این مبلغ به شرکت‌ها پرداخت شده است و بقیه نیز پرداخت خواهد شد.
وزیر راه و شهرسازی افزود: ۸۰ درصد فعالیت‌ها الکترونیکی شده است و سامانه‌ای ایجاد شده تا بیماران کرونایی را در بحث حمل و نقل کنترل کند یعنی کسانی که تست pcr آن‌ها مثبت است خدمات به آن‌ها ارائه نمی‌شود.
وی گفت: برای هزار و ۸۰۰ مسافری که تست آن‌ها مثبت بود، از ارائه خدمات در حوزه حمل و نقل (از سوار کردن آنها) جلوگیری کردیم و حتی در بحث مسافران بین راهی نیز این موارد رعایت شده است.

کد خبر: ۵۸٬۱۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha