۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
 ۴۰۰ پروژه آب و فاضلاب در مازندران در دست اجرا است
مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران:

۴۰۰ پروژه آب و فاضلاب در مازندران در دست اجرا است

ساری - مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به اجرای ۴۰۰ پروژه آبرسانی در استان گفت: چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای اجرای این طرح ها هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، مجید عبداللهی عصر دوشنبه در مراسم ادغام شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی استان مازندارن و معرفی به عنوان مدیرعامل این شرکت با اشاره در دست اجرابودن ۴۰۰ پروژه آب و فاضلاب در استان گفت: از سال ۹۲ تاکنون بیش از ۶۴۶ طرح آبرسانی در روستاهای استان با هزینه دو هزار و۷۰۰ میلیارد تومان اجرا شده است.

وی ارتقای شاخص های بهره مندی روستاییان از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی را از جمله دستاوردها بیان کرد و گفت: میزان شاخص برخورداری از آب سالم و بهداشتی در روستاها به بیش از ۷۷ درصد رسید که از شاخص ۷۶ درصد کشور بالاتر است.

عبداللهی یادآور شد: در یکسال گذشته در آب و فاضلاب شهری استان مازندران توانستیم امور شهری را کامل انجام دهیم و پروژه‌های نیمه تمام را به سرانجام رسانیم.

وی ادامه داد: یکپارچی دو شرکت سبب تمرکز بر روی اهداف بلندمدت و یکی شدن اقدامات برای اجرای پروژه‌های آب رسانی و تامین منابع مالی برای سرعت بخشیدن به طرح‌ها و خدمات رسانی مطلوب‌تر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران با اظهار اینکه هر سال بر شمار جمعیت مازندران افزوده می شود، گفت: کاهش منابع آب و منابع مالی، شرایط جوی و فرسودگی شدن تاسیسات چالش هایی را فراروی این شرکت ایجاد کرده است و از تمامی همکاران در مجموعه بزرگ آب و فاضلاب انتظار یاری رسانی دارم.

کد خبر: ۵٬۷۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha