۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
روایت فرهنگی درباره زمان ارائه لایحه بودجه ۱۴۰۰ از سوی دولت به مجلس
در گفتگو با بازار مطرح شد

روایت فرهنگی درباره زمان ارائه لایحه بودجه ۱۴۰۰ از سوی دولت به مجلس

محمد حسین فرهنگی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت اگر اعلام کند که ۱۵ آذر بودجه را به صحن مجلس ارائه خواهد کرد ما می توانیم هفته سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه، که هفته آینده است را به تأخیر بیاندازیم.

محمد حسین فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با بیان اینکه دولت تا ۱۵ آذر برای ارائه بودجه سال ۱۴۰۰ به مجلس فرصت دارد، گفت: تا کنون این بودجه به مجلس شورای اسلامی ارائه نشده است.

وی تأکید کرد: هنوز معلوم نیست که دولت بتواند در تاریخ ۱۵ آذر بودجه را به صحن مجلس ارائه کند.

سخنگوی هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به چرایی این مسئله گفت: بالاخره دولت باید مقدماتی را در این زمینه آماده کرده و منابع را تجمیع کند لذا لازمه این کار این است که بتواند در مدت باقی مانده موارد بودجه را به نتیجه برساند و اگرنه مجبور است این بودجه را دیرتر به مجلس ارائه دهد.

فرهنگی تصریح کرد: دولت اگر اعلام کند که ۱۵ آذر بودجه را به صحن مجلس ارائه خواهد کرد ما می توانیم هفته سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه، که هفته آینده است را به تأخیر بیاندازیم.

این نماینده مجلس اظهارداشت: البته فراموش نکنیم که شرایط کرونایی در کشور حاکم است و نماینده ها زیاد مایل به رفتن به حوزه های انتخابیه خود نیستند، در عین حال مجلس آمادگی لازم را برای بررسی بودجه دارد.

کد خبر: ۵۷٬۵۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha