۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
بهره‌برداری از ۴۷ پروژه نیمه تمام در روستاهای قزوین
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین خبر داد:

بهره‌برداری از ۴۷ پروژه نیمه تمام در روستاهای قزوین

قزوین - مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: ۴۷ پروژه نیمه تمام دهیاری‌های استان تکمیل و به بهره برداری می رسد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، اکرم نجفی اظهار کرد: در راستای اجرای ماده ۵۸ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و با هدف کمک به اجرای پروژه‌های عمرانی دهیاری‌ها، اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال به دهیاری‌های واجد شرایط استان تخصیص یافت.

وی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته با این میزان اعتبار ۴۷ پروژه نیمه تمام در سطح روستاها به زودی تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین در ادامه افزود: پروژه‌های مورد نظر شامل جدول‌گذاری معابر، تکمیل ساختمان دهیاری، تکمیل دیوار سنگی، تکمیل ساختمان آتش نشانی و ساماندهی آرامستان و غسالخانه خواهند بود.

وی همچنین گفت: تجهیز ۱۱ پایگاه آتش نشانی روستایی، توسعه زیر ساختهای گردشگری در ۴ روستای هدف و اجرای ۲ پروژه مشارکتی زیرسازی و آسفالت معابر با مشارکت دهیاری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز از محل این اعتبارات انجام خواهد شد.

نجفی در پایان گفت: در سال جاری تاکنون مبلغ ۶۹۵ میلیارد ریال از محل مالیات بر ارزش افزوده به حساب دهیاری‌های استان واریز شده است.

کد خبر: ۵۷٬۳۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha