۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
۸۲ درصد پروژه‌های بازآفرینی شهری کردستان در حال اجرا است
مدیرکل راه وشهرسازی کردستان:

۸۲ درصد پروژه‌های بازآفرینی شهری کردستان در حال اجرا است

کردستان- ثابتی، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به اینکه ۸۱.۶۶ درصد پروژه‌های حوزه بازآفرینی شهری استان در حال اجرا است، گفت: تاکنون ۱۸.۳۴ درصد کل این پروژه‌ها در استان به طور موقت تحویل داده شده است.

محمدصدیق ثابتی در گفتگو با خبرنگار بازار با اعلام اینکه ۶۰ پروژه در حوزه بازآفرینی شهری کردستان تعریف شده است، اظهار داشت: مبلغ قرارداد اجرای این تعداد پروژه یک هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال است.

وی با اشاره به اینکه پروژه های بازآفرینی شهری به منظور زدودن فقره از چهره شهرها اجرایی شده است، اضافه کرد: از کل پروژه‌های این حوزه در استان تاکنون ۱۸.۳۴ درصد آن تحویل موقت شده و ۸۱.۶۶ درصد آن نیز هم اکنون در دست اجرا است.

مدیرکل راه وشهرسازی کردستان منابع اعتباری این پروژه ها را استانی و ملی ذکر کرد و گفت: از جمله این پروژه ها در مرکز استان می توان به مرکز فرهنگی، ورزشی و خدماتی نایسر، مرمت استحفاظی منزل تاریخی رشیدی، اجرای پیاده راه تاریخی محله آغه زمان، بازسازی سرای رشیدی، پله گذاری معابر شیبدار محله تقتقان، تقویت پل های آبرو محله اسلام آباد اشاره کرد.

ثابتی یادآور شد: پروژه های بازآفرینی شهری شهرستان سقز هم شامل بهسازی معابرمحله تازه آباد، اجرای شبکه آب و فاضلاب در این محله، احداث پارک حاشیه رودخانه و احدای مدرسه ۹ کلاسه است.

وی اضافه کرد: احداث پارک شنه، احداث مدرسه ۹ کلاسه موسک، احداث دیوار حائل کمربندی،پله گذاری معابر شیبدار محله موسک و پله گذاری معابر شیبدار کمربندی از جمله پروژه های بازآفرینی شهری در شهرستان مریوان است.

مدیرکل راه وشهرسازی کردستان اظهار داشت: سال گذشته حدود ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این پروژه‌ها در استان پرداخت شده است.

کد خبر: ۵۶٬۴۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha