۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
کارخانه تولید کنسانتره مس در سیستان و بلوچستان احداث می شود
در گفتگو با بازار عنوان شد:

کارخانه تولید کنسانتره مس در سیستان و بلوچستان احداث می شود

زاهدان - زنگنه، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان و شرکت سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی (شستا) کارخانه تولید کنسانتره مس در سیستان و بلوچستان احداث می شود.

ماندانا زنگنه در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان و شرکت سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی (شستا) کارخانه تولید کنسانتره مس با ظرفیت ۱۵۰ هزار تن کنسانتره در سیستان و بلوچستان احداث می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان‌وبلوچستان افزود: برای احداث این کارخانه ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود و همچنین زمینه برای اشتغال ۱۰۰۰ نفر نیز فراهم می شود.

وی با اشاره به اینکه،پیش بینی می شود، این پروژه ظرف مدت دو سال به بهره برداری برسد، تصریح کرد: تامین اعتبار لازم برای ایجاد زیرساخت های ضروری مناطق معدنی یکی از اولویتهای بخش معدن است.

زنگنه گفت: این زیرساخت ها متعلق به معادنی همچون آنتیموان سفید آبه، منیزیت قلعه بید، منیزیت حسن آباد کورین، منگنز آسندوک و معادن آهن می شود.

وی با اشاره به اینکه برای تکمیل زیرساخت های فوق به ۲۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم، ادامه داد: همچنین اکتشاف محدوده های واقع در نوار مرزی استان با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء انجام می شود.

کد خبر: ۵۶٬۳۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha