۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
۵۸ هزار اشتراک برق استان سمنان در طرح تست و بازرسی ساماندهی شدند
معاون شرکت توزیع برق استان سمنان:

۵۸ هزار اشتراک برق استان سمنان در طرح تست و بازرسی ساماندهی شدند

سمنان- معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق سمنان بابیان اینکه ۵۸ هزار اشتراک برق در این استان از ابتدای سال تاکنون در طرح تست و بازرسی ساماندهی شدند، گفت: کنترل صحت کارکرد لوازم اندازه‌گیری مشترکان برق رویکرد اصلی اجرای این طرح است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا لشکری پیش از ظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه طرح تست و بازرسی از ۵۸ هزار و ۳۲۰ اشتراک برق در استان اجرایی شده است، اظهار داشت: کنترل صحت کارکرد لوازم اندازه‌گیری مشترکان برق هدف اصلی از اجرای این طرح است.

وی بابیان اینکه این طرح در حوزه اشتراک‌های عادی یا غیر دیماندی اجرایی می‌شود، تصریح کرد: ۵۱ هزار و ۸۲۰ مورد تسـت کنتور برق توسط مأمورین این شرکت صورت گرفته است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق سمنان با اشاره به اینکه بازبینی و تست، شش هزار و ۵۰۰ مورد لـوازم اندازه‌گیری مشترکین دیماندی یا سنگین، از دیگر اقـداماتی هست که در بازه زمانی قیدشده به اجرا درآمدها است، یادآور شد: در این طرح باید تست ۹۹ هزار و ۴۸۸ انشعاب در بخش غیر دیماندی و ۱۷ هزار و ۵۳۸ اشتراک سطح استان در حوزه دیماندی تا پایان سال جاری عملیاتی شود.

لشکری با اشاره به اجرای طرح ملّی قبض سبز در استان سمنان گفت: از شروع سال جاری تاکنون جمعاً یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار پیامک بابت صورت‌حساب جاری برق مصرفی، برای مشترکین عادی و دیماندی ارسال‌شده است.

کد خبر: ۵۶٬۲۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha