۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
۷ قایق متخلف صیادی در چابهار و دشتیاری توقیف شدند

۷ قایق متخلف صیادی در چابهار و دشتیاری توقیف شدند

چابهار- فرمانده یگان حفاظت از منابع آبزیان اداره کل شیلات سیستان وبلوچستان گفت: هفت فروند قایق متخلف صیادی در محدوده آب‌های چابهار و دشتیاری توقیف شدند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان، نجف صفری اظهار داشت: اکیپ‌های گشت پایگاه‌های چابهار، کنارک، پسابندر، پزم، رمین، بریس و نیروهای ستاد فرماندهی یگان به همراه نیروهای پایگاه دوم دریابانی کنارک به منظور انجام وظایف ذاتی خود به دریا عزیمت و در حوزه استحفاظی پایگاه‌های چابهار و کنارک موفق به شناسایی و توقیف هفت فروند شناور صیادی متخلف که در حال صید با گرگور بودند به همراه بیش از ۱۰ عدد قفس گرگور برای استفاده در صید غیرمجاز، شدند.

فرمانده یگان حفاظت از منابع آبزیان اداره کل شیلات سیستان وبلوچستان افزود: شناورهای مذکور برای سیر مراحل قانونی به اسکله‌های صیادی هفت تیر چابهار و کنارک انتقال یافتند.

وی ادامه داد: در عملیاتی دیگر در حوزه استحفاظی بندر صیادی پسابندر گشت دریایی نیروهای پایگاه پسابندر در حین گشت زنی در منطقه تعدادی شناور متخلف کلاس قایق در حال صید غیرمجاز رؤیت که با مشاهده نیروهای حفاظت از منابع آبزیان متواری شده و تعداد چهار طاقه تور غیرمجاز از آنها کشف و ضبط و برای سیر مراحل قانونی به پایگاه پسابندر منتقل شد.

کد خبر: ۵۵٬۹۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha