۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
کلنگ ۲۰ هزار واحد مسکونی در خراسان شمالی به زمین زده شد
معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی خبر داد:

کلنگ ۲۰ هزار واحد مسکونی در خراسان شمالی به زمین زده شد

بجنورد- معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی از کلنگ زنی احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی طی هفته جاری در استان خبر داد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، غلامرضا هوائی، طی سفر به شیروان، در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی این شهرستان، گفت: از ۲۰هزار واحدهای مسکونی کلنگ زنی شده ١١ هزار واحد شهری و ٩ هزار واحد مسکن روستایی هستند.

وی با اشاره به بازدید میدانی انجام‌شده از پروژه‌های مربوط به مصوبات سفر مقام معظم رهبری، سفر رئیس‌جمهوری و مصوبات سفر استاندار خراسان شمالی به این شهرستان، تأکید کرد: مدیران شهرستان هرچه زودتر برای تکمیل این طرح‌ها اقدام کنند.

معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: همه شهرستان‌های استان ازجمله شیروان، از نعمات این پروژه‌ها بهره‌مند خواهند شد.

هوائی به بازدیدهای انجام‌شده از شهرستان شیروان اشاره کرد و گفت: برای نصب نمادی در ورودی و خروجی شهر، طرحی از سوی شهرداری ارائه شود که تا سه ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

وی همچنین بر لزوم نیازسنجی مردم شهرستان به مسکن، فضاسازی و درختکاری در سطح شهر، بررسی فنی وضعیت رودخانه‌ها و احداث چند پروژه در لو جلی و قوشخانه تأکید کرد.

معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی با اشاره به بازدید از کارخانه قند شیروان گفت: این کارخانه با ۷۰۰ نیرو، با مشکلات محیط‌زیست و دریافت تسهیلات مواجه است که هر دو مشکل در کمترین زمان بررسی و مشکلات مطرح‌شده پیگیری می‌شود.

کد خبر: ۵۵٬۸۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha