۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
محور «هشتگرد- طالقان» دی ماه به بهره برداری می رسد
استاندار البرز:

محور «هشتگرد- طالقان» دی ماه به بهره برداری می رسد

کرج- استاندار البرز گفت: امید دارم طی تعامل کارفرما و پیمانکار پروژه راه هشتگرد- طالقان و مشروط به مساعد بودن شرایط آب و هوای منطقه و تکمیل ایمنی لازم، ظرف یک ماه آینده پس از ۲۲ سال انتظار مردم، شاهد بهره برداری از این راه حیاتی باشیم.

به گزارش بازار به نقل از استانداری البرز، عزیزالله شهبازی در بازدید از روند تکمیل پروژه راه هشتگرد-طالقان که روز سه شنبه انجام شد، افزود: با برنامه ریزی و پیگیری های صورت گرفته طی یک سال اخیر روند تکمیل راه حیاتی و مهم هشتگرد-طالقان با سرعت دنبال شد و این خبر مسرت بخش را به مردم و به ویژه اهالی طالقان اعلام کنم که این مسیر به زودی زیر بار ترافیک می رود.

شهبازی با بیان اینکه نظارت مستمر بر روند پروژه ها، محرک مهمی در ارتقا سرعت، دقت و ایمنی امور است، اظهار کرد: رعایت حداکثر ایمنی و جدیت در تکمیل مراحل ایمن سازی جاده بسیار مورد تاکید است و تنها با اطیمنان خاطر از تحقق این مهم، جاده به بهره برداری می رسد.

وی گفت: بر این اساس مدیرکل راه و شهرسازی استان ماموریت ویژه ای برای نظارت بر روند تکمیل و ایمن سازی جاده دارد. از مسیر بازدید شد و تمامی موارد طی گزارشی از پیمانکار مورد بررسی قرار گرفت و گفتنی است راهداری کشور مسئولیت خطیری در اتخاذ تدابیر لازم جهت حفظ، نگهداری و ایجاد راهدارخانه در این مسیر دارد.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه سلامت و ایمنی مردم از اهم امور است، گفت: امید دارم که طی تعامل کارفرما و پیمانکار پروژه و مشروط به مساعد بودن شرایط آب و هوای منطقه و تکمیل ایمنی لازم، ظرف یک ماه آینده پس از ۲۲ سال انتظار مردم، شاهد بهره برداری از این راه حیاتی باشیم.

شهبازی همچنین در بازدید از مسیر پروژه، بر ضرورت تعیین تکلیف ساخت و سازهای غیرمجاز و اتخاذ تدابیر فوری جهت تخریب تعدی به منابع ملی و طبیعی و تغییر غیرمجاز کاربری های زراعی و باغی به مسکونی تاکید کرد و مسئولان مربوطه را مکلف کرد که پس از اجرای این مهم، گزارش جامعی از روند کار، ارائه دهند.

کد خبر: ۵۴٬۶۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha