۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
کارفرمایان از معافیت ۲۳ درصدی حق بیمه برخوردار می‌شوند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی:

کارفرمایان از معافیت ۲۳ درصدی حق بیمه برخوردار می‌شوند

تبریز- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی گفت: کارفرمایان واحدهای تولیدی صنعتی و خدماتی در صورت بکارگیری نیروی کار جدید از بین فارغ التحصیلان دانشگاهی از ۲ سال معافیت ۲۳ درصدی حق بیمه سهم کارفرما برخودار می‌شوند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل کار آذربایجان شرقی، حسین فتحی اعلام کرد: کارفرمایان واحدهای تولیدی صنعتی و خدماتی می توانند در صورت جذب نیروی کار جدید مورد نیاز خود بدون محدودیت در بکارگیری نیروی کار از بین فارغ التحصیلان با مدرک تحصیلی لیسانس به بالا از مزیت های این طرح بهره مند شوند.

وی با اعلام شرایط برخورداری کارفرمایان از مزایای پیش بینی شده در این طرح افزود: در صورت بکارگیری نیروی کارجدید از فارغ التحصیلان دانشگاهی توسط کارفرمایان حق بیمه سهم کارفرما و سه درصد حق بیمه بیکاری توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به حساب کارفرما واریز خواهد شد.

وی در خصوص شرایط لازم برای بهره مندی کارفرمایان از این طرح و تسهیلات ویژه آن اعلام کرد؛ شرایط کارفرمایان برای برخورداری از این طرح، دارا بودن مجوز فعالیت از مراجع رسمی کشور، داشتن کد کارگاهی تامین اجتماعی، ثبت نام در سامانه مشوق بیمه ای به نشانی  Moshavegh.mcls.gov.ir می باشد.

مدیر کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی همچنین به شرایط بهره مندی نیروی کار جدید از این طرح اشاره و خاطرنشان کرد؛ داشتن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس، دارا بودن سن کمتر از ۳۸ سال و در مجموع حداکثر سابقه تامین اجتماعی ۳۶ ماه قبل از بهره مندی از این طرح برای کارجویان ضروری است.

کد خبر: ۵۴٬۶۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha