۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
۳۸ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی فارس مشغول به کار هستند
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس:

۳۸ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی فارس مشغول به کار هستند

شیراز- مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: سه هزار و ۳۰۰ واحد صنعتی با اشتغال حدود ۳۸ هزار نفر در ۶۱ شهرک و ناحیه صنعتی استان مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، احد فتوحی افزود: در استان فارس هم اکنون واگذاری زمین در ۶۱شهرک و ناحیه صنعتی در حال انجام است که تاکنون  تعداد۶ هزار و ۹۳۴ قرارداد با متقاضیان در شهرک های صنعتی سراسر استان فارس منعقد شده که در قالب این قراردادها ۱ هزار و ۹۵۰ هکتار زمین به متقاضیان واگذار شده است.

وی تصریح کرد: از تعداد قراردادهای منعقد شده، سه هزار و ۳۰۰واحد صنعتی با اشتغال افزون بر ۳۸هزار نفر موفق به دریافت پروانه بهره برداری شده اند و تعداد سه هزار ۴۴۰طرح صنعتی، تولیدی، صنفی و خدماتی  نیز در مراحل مختلف ساخت و ساز قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس تصریح کرد: استان فارس در زمینه انعقاد قرارداد با متقاضیان، تعداد واحدهای به بهره برداری رسیده و آمار تعداد شهرک‌های صنعتی در حال واگذاری عنوان سوم کشور به خود اختصاص داده است.

فتوحی ادامه داد: شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اتخاذ تدابیر مناسب در سال گذشته گام‌های مهمی برای رونق تولید برداشت که نتیجه آن رشد چهار برابری در تعداد قراردادهای منعقد شده بود که به نظر می رسد اقدامات و تدابیر در نظرگرفته شده موفقیت آمیز بوده است.

کد خبر: ۵۴٬۴۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha