۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷
دانشجویان زنجانی در ۷۸۰ واحد صنعتی و تولیدی طرح کار ورزی خود را طی می کنند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

دانشجویان زنجانی در ۷۸۰ واحد صنعتی و تولیدی طرح کار ورزی خود را طی می کنند

زنجان- یوسفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان به طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: دانشجویان در استان می توانند در ۷۸۰ واحد صنعتی و تولیدی طرح کار و رزی خود را طی کنند.

محمدرضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار،با بیان اینکه طرح مشوق بیمه ای با هدف تحرک بخشی به بازار کار، حمایت از کارفرمایان انجام می شود، گفت: این طرح با هدف ایجاد اشتغال وتشویق کارفرمایان کارگاههای تولیدی و خدماتی به استفاده از نیروی کار جدید اجرا خواهد شد. 

وی اظهار کرد: در این طرح، حق بیمه سهم کارفرما برای به کارگیری هر تعداد نیروی جدید دانش‌آموخته دانشگاهی به مدت ۲۱ماه توسط وزارت متبوع پرداخت می‌شود. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، گفت: در این مدت بیمه سهم کارفرما توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به حساب کارفرما واریز می‌شود. 

یوسفی به طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: دانشجویان در استان می توانند در۷۸۰ واحد صنعتی و تولیدی طرح کار ورزی خود را طی کنند. 

وی ابراز گرد: برای واحدهایی هم که طرح کارورزی  را اجرا می‌کنند، کمک‌هزینه آموزشی و حق بیمه پرداخت می‌شود و براساس آمار درصد زیادی از دانشجویان دوره کار آموزی را تمام می کنند جذب واحد تولیدی و صنعتی می شوند. 

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی زنجان، گفت: اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی  استان برای تحقق شعار سال برنامه های حمایتی خود را از کار فرمایان و سرمایه گذاران دارد. 

کد خبر: ۵۴٬۲۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha