۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
برگزاری پویش احسان سلامت در سیستان و بلوچستان / اهدای ۳۸ هزار بسته بهداشتی
در گفتگو با بازار عنوان شد:

برگزاری پویش احسان سلامت در سیستان و بلوچستان / اهدای ۳۸ هزار بسته بهداشتی

زاهدان - مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) سیستان و بلوچستان گفت: با عنایت به اوج شیوع بیماری منحوس کرونا این ستاد در نظر دارد رزمایش سلامت احسان را در قالب توزیع و اهدای ۳۸ هزار بسته بهداشتی در استان برگزار کند.

علیرضا راشکی در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: با عنایت به اوج شیوع بیماری منحوس کرونا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) سیستان وبلوچستان در نظر دارد رزمایش سلامت احسان را در قالب توزیع و اهدای ۳۸ هزار پک بهداشتی در این استان برگزار کند.

وی افزود: هر پک شامل ۵ عدد ماسک، یک ژل ۲۰۰ گرمی ضدعفونی دست و یک لیتر محصول ضد عفونی سطوح است که با ککم گروه های جهادی در بین جامعه هدف شامل افراد در شهرها و روستاهای بحرانی، دانش‌آموزان، رفتگران، آرامستان ها و ساکنین حاشیه شهرها توزیع می شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بنیاد احسان در راستای دستورات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جهت پیشگیری از ابتلای به ویروس کرونا اقدام به انجام مرحله سوم پویش احسان سلامت در سراسر کشور کرده است که در این مرحله یک میلیون بسته بهداشتی به افراد نیازمند اهدا می‌ شود.

کد خبر: ۵۳٬۹۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha