۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
مجتمع گلخانه‌ای در صالح آباد ایلام احداث می‌شود
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ایلام:

مجتمع گلخانه‌ای در صالح آباد ایلام احداث می‌شود

ایلام - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ایلام با اشاره به توسعه مجتمع‌های گلخانه ای استان گفت: مجتمع گلخانه‌ای در صالح آباد ایلام احداث می‌شود.

به گزارش بازار، رحمت الله قیصوری صبح پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه ایلام در استانداری اظهار کرد: مجوز ماده ۲۳ احداث زیرساخت های مجتمع گلخانه ای صالح آباد و توسعه باغات زیتون هلیلان در هشتمین نشست اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان صادر شده است.

وی با اشاره به توسعه مجتمع های گلخانه ای در ایلام، گفت: مجتمع گلخانه ای در صالح آباد ایلام به زودی  احداث می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در طرح های کشاورزی و ایجاد اشتغال پایدار و رونق تولید را مورد تأکید قرار داد.

قیصوری اظهار داشت: ایجاد اشتغال تنها با پرداخت تسهیلات فراهم نمی شود بلکه بیشتر اشتغال با ورود سرمایه گذار امکان پذیر است.

وی گفت: تعریف کردن پروژه های اشتغالزا و فراهم کردن شرایط برای ورود سرمایه گذاران به استان با کاهش برورکراسی اداری امکان پذیر است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام با بیان اینکه یکی از علت هایی که جوانان به سمت اشتغال آزاد نمی آیند بروکراسی اداری در بانک ها و ادارات است، از دستگاه های اجرایی خواست مشکلات را در جذب سرمایه گذار کاهش دهند.

کد خبر: ۵٬۳۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha