۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
۲۹ هزار خانوار لرستانی سهمیه نفت سفید می‌گیرند
به صورت الکترونیکی؛

۲۹ هزار خانوار لرستانی سهمیه نفت سفید می‌گیرند

لرستان- بهرامی، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لرستان گفت: ۲۹ هزار خانوار روستایی استان تحت پوشش نفت سفید هستند و به صورت الکترونیکی سهمیه خود را دریافت می‌کنند.

پیمان بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: ۲۵ تا ۲۹ هزار خانوار روستایی در لرستان تحت پوشش نفت سفید بوده و غالباً خانواده‌هایی‌ هستند که از نعمت گاز کشی برخوردار نیستند.

وی با بیان‌ اینکه نفت سفید برای مصارف گرمایشی و گاز مایع برای پخت و پز کاربرد دارد، افزود: روال قبلی به این صورت بود که ما به خانوارهای روستایی کالابرگ می‌دادیم اما حالا بر اساس یک طرح ملی، توزیع فرآورده‌های نفتی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لرستان عنوان کرد: از طریق تلویزیون، رادیو، فضای مجازی و سایت شرکت ملی پخش نفت، تمام فرآیند توزیع را به مردم اطلاع رسانی کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: روستاییان برای دریافت سهمیه خود مشخصات سرپرست خانوار و اطلاعات کارت بانکی وی را در سایت تجارت آسان وارد کنند تا بتوانند با نرخ مصوب دولتی، یک سهمیه واقعی براساس تعداد افراد خانواده دریافت کنند.

۱۵ آذر آخرین مهلت دریافت سهمیه نفت سفید برای دارندگان کالابرگ
بهرامی تصریح کرد: وقتی فروشنده شرکت برای تحویل نفت به سرپرست خانوار مراجعه می‌کند همان کارتی که مشخصات آن ثبت شده را می‌کشند و به قیمت مصوب هزینه از آنها کم و سهمیه تحویل داده می‌شود.

وی با بیان اینکه تحویل نفت به خانوارهای روستایی به صورت فصلی است گفت: آخرین کالابرگی که اعلام کردیم در تاریخ ۱۷ آبان ۹۹ و برای خانوارهای یک تا هفت نفره بود که این افراد می‌توانند از ۱۷ آبان تا ۱۵ آذرماه برای سهمیه ۴۴۰ لیتری که برای آنها در نظر گرفته شده مراجعه کنند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لرستان ادامه داد: این افراد اگر از قبل ثبت نام کرده‌ و احراز هویت شده‌اند هیچ مشکلی برای دریافت سهمیه ندارند و می‌توانند به فروشندگی های محل در روستا مراجعه کرده و با پرداخت هزینه، سهمیه خود را دریافت می‌کنند.

کد خبر: ۵۳٬۰۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha