۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
نمایشگاه بین المللی البرز در زمان مقرر راه اندازی شود
استاندار البرز:

نمایشگاه بین المللی البرز در زمان مقرر راه اندازی شود

کرج- استاندار البرز گفت: راه اندازی نمایشگاه بین المللی یکی از مطالبه های مهم و اصلی مردم و به ویژه فعالان اقتصادی استان است از این رو باید طبق آنچه وعده داده شده در موعد مقرر، محقق شود.

به گزارش بازار به نقل از استانداری البرز، عزیزالله شهبازی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، تاکید کرد: مصوبات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در راستای رونق و جهش تولید، صادرات و پویایی چرخه اقتصادی استان بسیار حائز اهمیت است بنابراین باید با جدیت اجرایی شود و کسانی که در این راستا کوتاهی کنند مورد بازخواست قرار می گیرند.

شهبازی افزود: فرصت ها محدود است از این رو باید زمان را غنیمت بشماریم و در راستای تحقق اهداف، برنامه ها و وعده ها با اهتمام ویژه ای وارد میدان شویم.

وی با اشاره به نقش تسهیل گری دولت در امور تولید و تجارت، گفت: بخش خصوصی البرز بسیار متعصب و کوشا بوده و حتی در بدترین شرایط اقتصادی نیز به حفظ چرخه تولید و اشتغال پرداخته اند بنابراین باید تدابیر لازم را برای تسهیل در امور تولید، صنعت و صادرات در البرز تا جای ممکن اتخاذ کرد.

شهبازی با بیان اینکه در این برهه حساس البرز توفیق رشد ۷۲ درصدی صادرات را داشته است، افزود: البته در شرایط کنونی با وجود تحریم های ناجوانمردانه و روندی که به واسطه شیوع کرونا به وجود آمده است، محدودیت های جدی ایجاد شده ولی مجموعه دولت در جهت تسهیل و رفع موانع از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.

استاندار البرز با اشاره به موضوع مطرح شده از سوی اتاق بازرگانی استان در خصوص قانون مالیاتهای مستقیم ماده ۹۱ گفت: پیگیری های لازم از سوی اتحادیه های مربوطه صورت گیرد.

شهبازی ادامه داد: در جلسات این شورا باید علاوه بر اعضای اصلی ستاد، نماینده رسته های شغلی حضور یابند تا در جریان مصوبات و اقدامات این حوزه قرار گیرند و در تصمیم سازی مشارکت داشته باشند.

کد خبر: ۵۲٬۸۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha