۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
۳۵ پروژه نیمه‌تمام خراسان شمالی به بخش خصوصی واگذار شود
معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی:

۳۵ پروژه نیمه‌تمام خراسان شمالی به بخش خصوصی واگذار شود

بجنورد- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی تأکید کرد: ۳۵ پروژه نیمه‌تمام استان باید به بخش خصوصی واگذار شود.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی محمود قنبری در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان، با اشاره به واگذاری ۳۵ پروژه نیمه‌تمام به بخش خصوصی گفت: در این مسیر باید اطلاع‌رسانی‌های دقیق و درستی انجام شود زیرا این موضوع یک فرصت فوق‌العاده از سوی دولت برای بخش خصوصی است.

وی افزود:سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و سپس دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا این پروژه‌های نیمه‌تمام را با واگذاری به بخش خصوصی و اطلاع‌رسانی به سرانجام برسانند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی از بخش خصوصی به‌عنوان عامل مؤثر در تولید ثروت و اشتغال یادکرد و گفت: بخش دولتی نیز پشتیبان بخش خصوصی خواهد بود.

قنبری تصریح کرد: تولید ثروت توسط بخش خصوصی، سرمایه‌گذاران، تولیدکنندگان و صادرکنندگان محقق شده تا از این طریق معضل بیکاری نیز حل شود.

وی به وضعیت مطلوب بازار و قیمت کالاهای اساسی در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: در بخش قیمت کالاهای اساسی ازجمله مرغ، نان، شکر و ...باهمت دستگاه‌های اجرایی و نظارتی کنترل خوبی را شاهد بودیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر خوشبختانه نیاز مرغ استان تأمین‌ و مرغ از سایر استان‌های هم‌جوار وارد نشد.

وی اظهار داشت: نظارت بر بازار باید در طول تمام ایام سال رخ دهد تا تخلفات این حوزه به حداقل برسد.

کد خبر: ۵۲٬۷۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha