۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
 ۳۱ هزار نفر برای طرح ملی اقدام مسکن در زنجان ثبت نام کردند/ کوتاهی آموزش و پرورش
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی زنجان:

۳۱ هزار نفر برای طرح ملی اقدام مسکن در زنجان ثبت نام کردند/ کوتاهی آموزش و پرورش

زنجان- شاهین‌فر، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی زنجان گفت: ۳۱ هزار نفر برای طرح ملی اقدام مسکن در استان ثبت نام کردند و از این تعداد ۱۸ هزار نفر احراز شرایط شدند.

سعید شاهین فر در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در مرحله اول و دوم با احتساب فرهنگیان ۳۱ هزار نفر برای طرح ملی اقدام مسکن در استان زنجان ثبت نام کردند، گفت: از این تعداد ۱۸ هزار نفر دراستان احراز شرایط شدند.

وی اظهار کرد: در مجموع از این تعداد ۱۵هزارنفر واحد در شهر زنجان واجد شرایط مسکن هستند و عملیات اجرایی پنج هزار و ۸۰۰ واحد درشهر زنجان آغاز شده و مابقی پروژه‌ها در حال نقشه‌برداری است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی زنجان، گفت: از بین پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن پروژه یک هزار و ۲۹۶ واحدی در کوی زنگان گلشهر کاظمیه آغاز شده شده و برای پایان سال قسط دوم واریز خواهد شد.

شاهین فر تاکید کرد: ۱۱ پروژه برای طرح اقدام ملی مسکن در زنجان پیش‌بینی شده که از این تعداد ۶ پروژه کلید خورده و پنج پروژه در مرحله تهیه نقشه و ارسال به نظام مهندسی است.

وی افزود: اجرای طرح ملی اقدام مسکن در غرب زنجان به مساحت ۲۵ هکتار انجام خواهد شدو تاپایان سال این پروژه پیمان سپاری می شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی زنجان، با بیان اینکه تفاهم‌نامه طرح مسکن با عنوان فرهنگیان منعقد و این پروژه در داخل طرح اقدام ملی مسکن احداث می‌شود، گفت: متاسفانه دراین زمینه اداره کل آموزش و پرورش استان زمین برای ساخت مسکن فرهنگیان معرفی نکرد و به رغم اینکه زمین به اندازه کافی دارد.

شاهین فر افزود: آموزش و پرورش استان در خصوص واگذاری زمین به فرهنگیان همکاری ندارد.

کد خبر: ۵۲٬۷۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • نادر IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      0 0
      مدیرکل زنجان دنبال سیاسی کاری خودش است اداره‌کل و آموزش و پرورش رو به ....... کل فرهنگیان خواستار .....
    • داودی IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      2 0
      متاسفم به رئیس جمهور و وزیر و استاندار که از این مدیر کل نالایق و قانون شکن حمایت میکنند دولت و استاندار ضد قانون که از یک مدیر کل خاطی حمایت میکنن و به خواسته برحق هزاران معلم و فرهنگی ارزشی قائل نیستن مردم و فرهنگیان دعا میکنن این چند ماه دوران دولت روحانی زودتر تمام بشه