۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
۲۸ هزار بسته بهداشتی رایگان در گلستان توزیع می‌شود
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان:

۲۸ هزار بسته بهداشتی رایگان در گلستان توزیع می‌شود

گرگان- سلمان زاده، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان ‌حضرت امام (ره) استان گلستان از اجرای پویش «احسان سلامت» در استان خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح ۲۸ هزار بسته بهداشتی بین نیازمندان توزیع می شود. 

محمد مهدی سلمان زاده در گفتگو با خبرنگار بازار از اجرای پویش «احسان سلامت» در استان خبر داد و اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح ۲۸ هزار بسته بهداشتی بین نیازمندان مناطق محروم استان توزیع می شود. 

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) علاوه بر خدمات محرومیت زدایی و اجتماعی، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون اقداماتی را برای کمک به اقشار ضعیف و کم برخوردار در دستور کار خود قرار داده است.

 مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان همچنین از اجرای سومین پویش «احسان سلامت» همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد و گفت: این پویش با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در مقابله با بیماری منحوس کرونا انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای اجرای این پویش بسته‌های بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی در نقاط کم برخوردار و محروم استان گلستان رایگان توزیع می‌شود.

سلمان زاده تصریح کرد: در این مرحله از اجرای پویش، بسته بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی با همکاری گروههای جهادی، موسسه های خیریه، هیئات و  خیریه ها در سطح استان توزیع می شود.

به گفته وی در راستای ایجاد دسترسی آسان مردم به ماسک سه لایه با کیفیت بالا و ارزان قیمت و نیز مواد ضد عفونی، سامانه "هست اینجا"  توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) راه‌اندازی شد و هر فرد می تواند با داشتن کد ملی و شماره همراه از طریق سایت hastinja.ir ثبت‌نام و ظرف مدت مشخص شده ماسک خود را از مراکز معرفی‌شده دریافت کند.

کد خبر: ۵۲٬۷۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha