۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
اتمام عملیات اجرایی گازرسانی به زرین آباد ایلام
در دهه فجر به اتمام می‌رسد؛

اتمام عملیات اجرایی گازرسانی به زرین آباد ایلام

ایلام- شریفی، مدیر امور مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز ایلام گفت: عملیات اجرایی گازرسانی به بخش زرین آباد از توابع شهرستان دهلران در جنوب ایلام دهه فجر به اتمام می‌رسد.

کامران شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: پروژه گارزرسانی به زرین آباد شامل ۸۰ کیلومتر خط تغذیه و ۴۰ کیلومتر شبکه با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال است که هم اکنون ۱۴ پیمانکار در فازهای مختلف آن در حال فعالیت هستند.

وی گفت: پیشرفت فیزیکی کلی پروژه بالغ بر ۸۰ درصد است که در دهه مبارک فجر افتتاح رسمی آن با حضور مقامات استانی و کشوری انجام و چراغ گاز در بخش زرین آباد روشن می شود.

مدیر امور مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز ایلام اظهار کرد: تأمین اعتبار و تخصیص نقدینگی پروژه فوق اصلی ترین دغدغه شرکت گاز استان است که خوشبختانه تا کنون در این پروژه نقدینگی لازم تزریق شده است.

شریفی گفت: با توجه به اینکه سال مالی رو به پایان است، امیدواریم مشترکان و صنایع عمده بدهکار از جمله کارخانه سیمان ایلام و شرکت پتروشیمی ایلام نسبت به پرداخت بدهی‌های خود اقدام کنند تا با تزریق نقدینگی مورد نیاز پروژه و روشن شدن مشعل گاز، رونق بخش تولید و اقتصاد خانواده‌ها شود.

کد خبر: ۵۲٬۵۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha