۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
ضرورت ایمن‌سازی آزاد راه زنجان-تبریز/ پیمانکار تنبیه شود
استاندار زنجان:

ضرورت ایمن‌سازی آزاد راه زنجان-تبریز/ پیمانکار تنبیه شود

زنجان- استاندارزنجان، با بیان اینکه آزاد راه زنجان به تبریز از نقاط پر تصادف استان است، گفت: در خصوص ایمن سازی این نقطه کم کاری شده و باید پیمانکار تنبیه شود.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی صبح یکشنبه در جلسه شورای ایمنی راههای استان درمحل استانداری زنجان،برلزوم تقویت کنترل پایش تصویری درون شهری در استان تاکید کرد و گفت: شهرداران در این زمینه مدیریت لازم را داشته باشند.

وی برلزوم ساماندهی دوربین های نظارتی دراستان تاکید کرد و یادآورشد: توجه به این امر مهم درکاهش تصادفات بسیار موثر است.

استاندار زنجان، اقدامات انجام گرفته توسط پلیس راه استان در کاهش تصادفات را بسیار مهم اعلام کرد و گفت: باید تاپایان سال اقدامات فرهنگی لازم برای کاهش تصادفات در جاده های استان مورد توجه قرار گیرد.

حقیقی با بیان اینکه آزاد راه زنجان به تبریز از نقاط پر تصادف استان است، تاکید کرد: دراین خصوص باید با پیمانکار اجرای این پروژه برخورد لازم انجام گرفته و تنبیه شود چرا که نباید به خاطر پول جان مردم را به خطر انداخت و درایمن سازی این محور کوتاهی شده است.

وی افزود: باید راهکارهای عملی فرهنگی و اجتماعی برای کاهش تصادفات درون شهری و برون شهری در استان ارائه شود.

استاندار زنجان، با بیان اینکه شناسایی نقاط حادثه خیز در استان زنجان مورد توجه قرار گیرد، ابراز کرد: درشناسایی این نقاط مدیریت لازم دردستور کار قرار گیرد و فرمانداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای را کمک کنند.

حقیقی بر لزوم ساماندهی وانت بارها در زنجان تاکید کرد و یاد آور شد: باید وانت بارها سامان داده شودند ولی نباید جلوی کسب و کار آن‌ها گرفته و روزی آن‌ها قطع شود.

وی برحل مشکل سد معبر در زنجان تاکید کرد و گفت: مغازه‌ها در زنجان به پیاده روها تجاوز کردند که با آن‌ها باید قاطع برخورد شود.

کد خبر: ۵۲٬۵۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha