۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
دولت فرانسه ناراحتی و عصبانیت کسبه را درک می‌کند
وزیر اقتصاد و دارایی فرانسه:

دولت فرانسه ناراحتی و عصبانیت کسبه را درک می‌کند

لومر، وزیر اقتصاد و دارایی فرانسه گفت: پریشانی و عصبانیت کسبه را درک می‌کنیم؛ به محض بهبود وضعیت بهداشتی، آن‌ها اجازه دارند فعالیت خود را از سر گیرند.

به گزارش بازار، برونو لومر در گفتگو با هفته نامه ژورنال دو دیمانش گفت دولت فرانسه ناراحتی و عصبانیت کسبه و فروشندگان را درک می‌کند و قصد دارد به محض بهبود وضعیت بهداشتی به آن‌ها اجازه دهد فعالیت‌های خود را از سر گیرند.

وزیر اقتصاد و دارایی فرانسه اذعان کرد: پریشانی و عصبانیت کسبه، واقعی است و ما آن را درک می‌کنیم. با توجه به نزدیک شدن به جشن‌های کریسمس، برخی فروشندگان به تازگی اجناس مورد نیاز را در انبارهای خود ذخیره کردند. خزانه‌های آن‌ها خالی است و از آنجا که مغازه هایشان طی شش ماه برای دومین بار تعطیل می‌شود، شوکه شده اند.

وی افزود: تجار باید بدانند تا زمانی که بحران ادامه یابد، ما در کنار آن‌ها خواهیم بود.

برونو لومر هفته گذشته حدود پانزده فدراسیون فروشندگان و تجار را به حضور پذیرفت. برخی از این فدراسیون‌ها نیمی از گردش مالی ماه‌های نوامبر و دسامبر را تشکیل می‌دادند.

وزیر اقتصاد فرانسه در گفتگو با هفته نامه ژورنال دو دیمانش تأکید کرد: بدیهی است هدف ما این است که به محض بهبود وضعیت بهداشتی، به آن‌ها اجازه دهیم فعالیت‌های خود را بار دیگر آغاز کنند. البته لازمه این کار در نظر گرفتن مقررات بهداشتی جدید خواهد بود.

از زمانی که امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد همه فروشگاه‌های اقلام غیر ضروری باید تعطیل شود، بسیاری از کسبه و در رأس آن‌ها کتاب فروشی‌ها که از سوی نمایندگان منتخب محلی حمایت می‌شوند، کاهش محدودیت‌ها و مقررات مرتبط با قرنطینه را خواستار شدند. برخی نیز از قوانینی که از سی ام اکتبر اجرایی شد و مانع بازگشایی این فروشگاه‌ها می‌شد، سرپیچی کردند.

کد خبر: ۵۲٬۵۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha