۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
ضرورت جلوگیری از افزایش افسارگسیخته قیمت‌ها در خراسان شمالی
معاون استاندار خراسان شمالی تأکید کرد:

ضرورت جلوگیری از افزایش افسارگسیخته قیمت‌ها در خراسان شمالی

بجنورد- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تشدید نظارت‌ها بر بازار و قیمت‌ها، گفت: رشد قیمت کالاها قابل توجیه نیست و باید با ساماندهی بر نظارت‌ها از افزایش قیمت‌های افسارگسیخته جلوگیری کنیم.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، محمود قنبری در نشست کارگروه تنظیم بازار استان گفت: واسطه‌گری و زیاده‌خواهی از مهم‌ترین عوامل افزایش قیمت‌هاست که با تشدید نظارت‌ها باید از افزایش قیمت کالاها جلوگیری کنیم.

وی نظارت گروهی را تصمیم استان برای تشدید نظارت بر بازار و قیمت‌ها عنوان کرد و افزود: در این نظارت‌های میدانی نمایندگانی از سازمان تعزیرات و دستگاه قضایی برای برخورد لحظه‌ای با متخلفان حضور خواهند و برخوردها قاطع و بازدارنده خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی بر تهیه طرح ساماندهی بازرسی‌های استان تأکید کرد و گفت: تعداد نیروهای انسانی موجود برای بازرسی بازار کم است و باید با ارائه آموزش‌های لازم از نیروهای انسانی سایر دستگاه‌های اجرایی و سازمان بسیج و بسیج اصناف وادارات بهره‌مند شد.

قنبری تصریح کرد: در این طرح باید مسئولیت دستگاه‌های اجرایی مربوطه مشخص و میزان بازرس موردنیاز استان تهیه شود.

کد خبر: ۵۲٬۴۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha