۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
برنامه ریزی برای جبران محرومیت های شهرستان های هلیلان و ملکشاهی
معاون استاندار ایلام خبر داد

برنامه ریزی برای جبران محرومیت های شهرستان های هلیلان و ملکشاهی

ایلام- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از برنامه ریزی برای جبران محرومیت های شهرستان های هلیلان و ملکشاهی با همکاری بنیاد علوی و مستضعفان در ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، جهانگیر رستمزاد ظهر شنبه در نشست بررسی اقدامات محرومیت زدایی شهرستان هلیلان در استانداری ایلام گفت: حضور بنیادهای علوی و مستضعفان فرصت خوبی برای جبران محرومیت شهرستانهای ملکشاهی و هلیلان است.

وی عنوان کرد: طرح های اقتصادی بسیار خوبی در همه زمینه ها برای شهرستان های هلیلان و ملکشاهی در نظر گرفته شده و اعتبارات خوبی نیز اختصاص یافته که نیازمند پیگیری مدیران مربوطه برای اجرا است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام بر ضرورت تکمیل طرح پیامن و میدر در هلیلان که اشتغالزایی ۱۰۰ خانوار را به دنبال دارد، تاکید کرد و افزود: این طرح ها ۴۷۰ هکتار  از اراضی این بخش ها را به زیر کشت می برد.

رستم زاد تاکید کرد: به زودی رئیس بنیاد مستضعفان کشور به استان سفر می کند که امیدواریم دستاوردهای خوبی برای استان به همراه داشته باشد.

وی از مدیران خواست طرح های مورد نظر خود را در این دو شهرستان برای تامین اعتبار به این معاونت اعلام کنند تا در اختیار رئیس بنیاد مستضعفان قرار گیرد.

کد خبر: ۵۲٬۳۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha