۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
 واگذاری سهم ۴۶.۵۰ درصدی شرکت پارس سویچ به شخص حقیقی قانونی است
رئیس کل دادگستری زنجان:

واگذاری سهم ۴۶.۵۰ درصدی شرکت پارس سویچ به شخص حقیقی قانونی است

زنجان- رئیس کل دادگستری زنجان با اشاره به واگذاری سهم ۴۶.۵۰ درصدی شرکت پارس سویچ به یک شخص حقیقی گفت: بر اساس مستندات شرکت این میزان واگذاری سهم در سال ۹۱ از سوی بانک صنعت و معدن انجام شده و قانونی است.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ظهر شنبه در حاشیه بازدید از شرکت پارس سویچ زنجان، گفت: دستگاه قضایی وظیفه خود می داند در راستای حمایت از تولید و اشتغال  از واحدهای تولیدی و کارگران حمایت کند.

وی با بیان اینکه اگر انحراف و اشکالی در فرآیند واگذاری شرکت پارس سوئیچ زنجان مشاهده شود با قاطعیت ورود خواهیم کرد، اظهار کرد: کارگران این شرکت به  فضاسازی ها و شایعات توجه نکنند چرا که همین شایعات و جوسازی ها می تواند در ادامه مشکلاتی برای شرکت ایجاد کند. 

رئیس کل دادگستری زنجان، به نگرانی های کارگران شرکت پارس سوئیچ زنجان و تجمع در محل شرکت نسبت به آینده شغلی شان اشاره کرد و گفت: شرکت پارس سوئیچ زنجان به لحاظ نوع تولید و میزان اشتغال۴۵۰ کارگر مشغول به کار هستند. 

نیارکی با بیان اینکه این شرکت از شرکت های مهم زنجان بوده و با توجه به اهمیت موضوع در دستور کار ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان است، تاکید کرد: دو موضوع موجب نگرانی کارگران این شرکت شده بود یکی پرداخت همزمان بیمه با حقوق کارگران بود که با پیگیریهای انجام شده با سازمان تأمین اجتماعی این موضوع حل شد. 

وی گفت: واگذاری سهم ۴۶.۵۰ درصد شرکت پارس سویچ به یک شخص حقیقی بود که بر اساس مستندات شرکت این میزان واگذاری سهم در سال ۹۱ از سوی بانک صنعت و معدن انجام شده قانونی بوده و جای نگرانی نیست.

کد خبر: ۵۲٬۳۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha