۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
افزایش ۱۵ درصدی تولید برق نیروگاه شهید مفتح همدان در ۷ ماهه امسال
معاون تولید نیروگاه مفتح همدان خبر داد:

افزایش ۱۵ درصدی تولید برق نیروگاه شهید مفتح همدان در ۷ ماهه امسال

همدان - اختری؛ معاون تولید نیروگاه شهید مفتح همدان از افزایش ۱۵ درصدی تولید برق نیروگاه شهید مفتح در هفت ماهه نخست امسال خبر داد.

پژمان اختری در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: تولید برق نیروگاه شهید مفتح در هفت ماهه نخست امسال با افزایش ۱۵ درصدی نسبت به سال گذشته به رقم چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون کیلووات ساعت رسید.

وی با اشاره به کسب رتبه نخست آمادگی تولید در پیک تابستان امسال در بین نیروگاههای حرارتی، افزایش کمی و کیفی تولید را افتخاری برای این مجموعه بیان کرد و گفت: موفقیت نیروگاه در زمینه آمادگی تولید با تلاش جهادی کارکنان و در شرایط سخت و دشوار شیوع بیماری کرونا و تحریم‌های ظالمانه علیه کشور بدست آمده است.

اختری در ادامه به پایداری واحدهای نیروگاه شهید مفتح بویژه در پیک مصرف تابستان اشاره کرد و گفت: نیروگاه شهید مفتح با گذشت ۲۷ سال از راه اندازی قادر به تولید بارنامی هزار مگاوات است.

وی گفت: نیروگاه شهید مفتح متشکل از چهار واحد بخاری در نقطه ثقل کریدور شمال - جنوب شبکه سراسری برق کشور قرار گرفته و با تولید هزار مگاوات انرژی الکتریکی در هرساعت علاوه برتأمین برق مورد نیاز استان همدان، قسمتی از انرژی الکتریکی مورد نیاز استان‌های همجوار را نیز تأمین می‌کند.

کد خبر: ۵۲٬۰۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha