۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
آغاز به‌کار سیستم نظام پیمانکاری فرعی ادوات کشاورزی در اتاق بازرگانی فارس
با حضور فعالان بخش خصوصی انجام شد؛

آغاز به‌کار سیستم نظام پیمانکاری فرعی ادوات کشاورزی در اتاق بازرگانی فارس

شیراز - سیستم نظام پیمانکاران فرعی ادوات کشاورزی با حضور فعالان بخش خصوصی و مدیران بخش دولتی در اتاق بازرگانی فارس آغاز به‌کار کرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی فارس، عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی فارس در مراسم آغاز به کار سیستم نظام پیمانکاری فرعی ادوات کشاورزی گفت: پروژه SPX یا همان نظام مبادلات پیمانکاری فرعی یکی از مدلهای توسعه‌ای صنایع کوچک و متوسط است که در سیاست گذاری توسعه صنعتی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران به عنوان کارگزار و متولی پیاده سازی نظام مبادلات پیمانکاری فرعی تعیین شده که به دلیل فراگیر بودن این طرح و ارتباط با بخش خصوصی اتاقهای بازرگانی نیز به عنوان متولی این موضوع مشخص شده‌اند.

یلدا راهدار با بیان اینکه آنچه در نظام مبادلات فرعی انجام می‌گیرد مبتنی بر شفاف سازی است، افزود: پروژه SPX یا نظام مبادلات پیمانکاران فرعی در راستای حمایت از فعالان بخش خصوصی و رفع مشکلات حوزه کسب و کار در استان فارس شروع به کار کرده است.

او با بیان اینکه این سیستم در چند سال گذشته در برخی از استان‌ها به صورت آزمایشی فعال و نتایج خوبی را به دنبال داشته است، اظهار کرد: سیستم نظام پیمانکاران فرعی ادوات کشاورزی نوپا است و به دلیل رویکرد حمایتی و موثر بودن فعالیت این سیستم بر آن شدیم تا در فارس از آن استفاده کنیم لذا در اجرای این پروژه نیازمند حرکت گروهی و تشکلی فعالان اقتصادی استان هستیم.

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی فارس اضافه کرد: در این سیستم امکاناتی از جمله مشاوره کارشناسان و متخصصان، تسهیلات، حضور در نمایشگاه‌ها و بهره مندی از تکنولوژی‌های جدید را به اعضای خود ارائه خواهد شد که علاقه مندان از طریق عضویت و پر کردن فرم ثبت نام می‌توانند برنامه‌های زیادی را شرکت کنند.

وی با بیان اینکه ابزارهای خوبی در اختیار اتاق بازرگانی است که می‌توان از آنها برای رفع مشکلات در بازار کسب و کار استفاده کرد، ادامه داد: این پروژه با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی و اتاق بازرگانی فارس به صورت مشترک آغاز شده و امید داریم تا روز به روز شاهد فعالیت و رشد آن در استان باشیم.

کد خبر: ۵۱٬۴۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha