۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
تولید کنندگان کفش هیدج حمایت می‌شوند
رئیس سازمان صمت استان زنجان:

تولید کنندگان کفش هیدج حمایت می‌شوند

زنجان - رئیس سازمان صمت زنجان گفت: برای رشد و توسعه واحدهای تولیدی کفش از تولیدکنندگان کفش شهر هیدج حمایت‌های لازم انجام می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار بازار، ناصر فغفوری شامگاه دوشنبه در حاشیه بهره برداری دو واحد تولیدی کفش هیدج در شهرستان ابهر در جمع خبرنگاران، گفت: مطالبات و درخواست‌های تولیدکنندگان کفش این شهر، مورد توجه قرار می گیرد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست استاندار زنجان تشکیل می شود و در این جلسات مشکل واحدهای تولیدی مورد بررسی قرار می گیرد.

رئیس سازمان صمت زنجان گفت: هیدج از واحدهای تولیدی کفش‌های مطلوب برخوردار است و در این میان کفش هیدج بیش از این نیاز به معرفی دارد و باید به بازار خوب معرفی شود.

 فغفوری تاکید کرد: برای رشد و توسعه واحدهای  تولیدی کفش از تولیدکنندگان کفش شهر هیدج حمایت‌های لازم انجام می گیرد.

وی به فعالیت خوشه کفش هیدج اشاره کرد و گفت: هیدج یکی از خوشه‌های موفق کشور است و نخستین سایت تخصصی کارگاهی ایجاد و در حال حاضر سالانه بیش از ۹ میلیون جفت کفش توسط صنعتگران این شهر تولید و به دست مشتری می رسد.

رئیس سازمان صمت زنجان با بیان اینکه در شهر هیدج طی سه سال گذشته ۱۴۰ واحد تولید کفش فعال بود، افزود: امروز بیش از ۲۰۰ واحد خدماتی، تولیدی و ماشینی در این شهر فعالیت می‌کنند.

فغفوری تصریح کرد: در کارگاه‌های دستی و ماشینی شهر هیدج روزانه بیش از ۳۰ هزار جفت کفش تولید می‌شود و خوشبختانه اشتغال ایجاد شده در صنعت کفش هیدج هم بسیار خوب است.

کد خبر: ۵٬۱۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha