۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
۳۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری جدید در بندر امیرآباد در دست اقدام است
مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد:

۳۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری جدید در بندر امیرآباد در دست اقدام است

ساری- مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد با اشاره به برنامه ریزی برای توسعه سرمایه گذاری ها گفت: ۳۵۰ میلیارد تومان قرارداد سرمایه گذاری جدید در این بندر در دست اقدام است.

به گزارش بازار به نقل از استانداری مازندران، محمدعلی سعیدی پور در دیدار با استاندار مازندران گفت: از ابتدای سال تاکنون ۳۰۰ میلیارد تومان قرار داد سرمایه گذاری در این بندر منعقد شده است و بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان قرارداد جدید سرمایه گذاری در دست اقدام است که با توجه به توصیه ها و تاکیدات استاندار مازندران، توسعه سرمایه گذاری از جمله اولویت های اصلی این مجموعه است. 

وی گفت: در حال حاضر منتظر ابلاغ و تصویب طرح جامع بنادر توسط سازمان بنادر و دریانوردی هستیم که به نوعی می توانیم زمینه توسعه سرمایه گذاری را در استان ایجاد کنیم. 

سعیدی پور اظهار کرد: سازمان بنادر و دریانوردی در زمینه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری وام بدون بهره به متقاضیان این بخش پرداخت می کند که در حوزه گردشگری در زمینه های خرید شناور، جت اسکی، ساخت اسکله و پارک گردشگری دریایی، ساخت هتل های ساحلی و غیره سرمایه گذاری لازم در برنامه های آتی در استان صورت خواهد گرفت که رونق گردشگری در استان جز اولویت های استان است.

وی در ادامه از چالشهای تامین چوب کارخانجات سخن گفت : تامین چوب برای کارخانه ها یکی از چالش هایی است که ما با آن مواجه ایم و اینکه چوب هایی که از کشور CIS و روسیه وارد کشور می شود، ممکن است آلوده باشد لذا از ورود این چوب ها ممانعت شده و این باعث شده کارخانه های ما از جمله کارخانه ام دی اف و چوب و کاغذ دچار چالش شوند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیر آباد، اظهار کرد: اگر مشکل تامین چوب حل شود و کارخانه ها هم فعال شوند، موجب اشتغال بیش از ۱۰۰۰ نفر نیروی انسانی می شود، البته اگر قرار است واردات چوب اتفاق افتد باید فرآیندهای کنترلی لازم توسط دستگاههای ذیربط صورت گیرد.

کد خبر: ۵۱٬۲۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha