۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
قوه قضایه خودرو ساز را مجاب به انجام تعهداتش کند
تماس مشتری رامک خودرو با رسانه بازار

قوه قضایه خودرو ساز را مجاب به انجام تعهداتش کند

طی تماس تلفنی با بازار یکی از خریداران شاکی رامک خودرو گفت: ۱۰۸ نفر از مشتریان حکم قطعی دریافت خودرو داشته که ظاهرا شرکت مذکور در تلاش برای شانه خالی کردن از تعهدات خود حتی بعد از ترخیص خودروها است.

بازار؛ گروه خودرو: جمعی از مشتریان خودروهای تیولی وارداتی که در سال‌های ۹۶ و ۹۵ اقدام به خرید خودرو از نمایندگی‌های شرکت رامک خودرو کرده بودند و براساس تکمیل وجه و دریافت دعوتنامه تحویل ۲۰ روز را دریافت کرده بودند، با گذشت سه سال هنوز موفق به تحویل خودروی خود نشده اند. 

 طی تماس تلفنی یکی از خریداران شاکی با خبرگزاری بازار، مطرح کرد: از شاکیان این شرکت حدود ۱۰۸ نفر حکم قطعی تحویل خودرو گرفتند که اسامی آن‌ها نیز به سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده به عنوان مالک خودرو معرفی شده است. 

این مشتری با بیان اینکه افرادی سعی در لغو اجرای این حکم را دارند، افزود: خودروهای شرکت ترخیص و تعدادی از آن موجود هست، اما رامک خودرو اصرار به پرداخت قیمت روز جهت تحویل خودرو دارد. این در صورتی است که تکمیل وجه در زمان مقرر انجام شده است و با این روند، قصد دارند خودروهای خودمان را به خودمان بفروشند. در قرار داد خودروها ذکر شده بود اگر تا ۱۲۰ روز قیمت‌ها افزایش یافت مشتری موظف به پرداخت هست، اما پس از آن مکلف به پرداخت روز نیست.

این مشتری که تمایل به معرفی نام ندارد، افزود: تعدادی از مشتریانی که پیشتر شکایت کرده بودند، موفق به تحویل خودرو شدند.

کد خبر: ۵۱٬۱۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حسین قربانی IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
      1 1
      سلام بندهام از مرداد نود وشش خودروی تیوولی رو ثبت نام کردم در این سه سال هر بار خواستم شکایت کنم شرکت وعده ی تحویل خودرو راداد و یا پولمو خواستم گفتن پنج ماه همون پول خودتو با سود 24درصد که مبلغی نیست با این اوضاع الانم بلا تکلیفم هنوز میگن خودروی وارداتی به شما نمیرسه مونتاژ میدن منم وام براشتم هر چی پس انداز داشتم گذاشتم 60ملیون دادم اون موقع یه اپارتمان توی شهر مون میدادن خواهش هر کی اطلاعاتی دقیق داره از وضعیت شرکت به ما هم بگه ممنون
    • حسین IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
      2 0
      در صورت داشتن احکام قضایی تصویر برای ما هم داده شود چون ما نیز اخیرا شکایت کرده ایم