۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴
۲ سرمایه گذار خارجی و بین المللی در راه مازندران
مدیرکل اقتصاد و دارایی مازندران خبر داد:

۲ سرمایه گذار خارجی و بین المللی در راه مازندران

تنکابن - مدیرکل اقتصاد و دارایی مازندران گفت: امسال دو سرمایه گذاری بین المللی و خارجی برای سرمایه گذاری در استان تقاضای خود را ثبت کردند.

موسی قاسم پیشه در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه تاکنون ۴۷ مجوز سرمایه گذاری خارجی در استان صادر شده است، گفت: دو سرمایه گذاری خارجی و بین المللی نیز امسال در استان تقاضای سرمایه گذاری کرده اند که درخواست آن در دست بررسی است.

وی حجم سرمایه گذاری های خارجی را در استان بیش از چهار هزار و ۸۳۰ میلیون دلار اعلام کرد و گفت: از این میزان ۲۹ پروژه با سرمایه گذاری ۵۸۲ میلیون دلار قطعی شده است.

وی با اظهار اینکه در مجموع ۳۳ پروژه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۵۹۳ میلیون دلار به قوت باقی است از شناسایی ۱۷۷ فرصت سرمایه گذاری در استان خبر داد.

قاسم پیشه همچنین با اشاره به اینکه امسال بیش از ۹۰۹ میلیون تومان بابت اعتبارات هزینه ای در استان مصوب شده است، از پرداخت بیش از ۶۵۸ میلیون ریال اعتبارات هزینه ای خبر داد و گفت: این میزان رشد ۵۷ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

وی میزان اعتبارات تملک دارایی استان را از ردیف های اعتباری و سرمایه ای بیش از هزار و ۵۴۹ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال رشد شش درصدی داشته است.

مدیرکل امور اقتصادی و داریی مازندران یادآور شد: امسال حدود ۴۰۰ میلیارد تومان بابت حقوق و مزایای دستگاه های اجرایی در استان پرداخت شده است.

کد خبر: ۵٬۱۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha