۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
نمایشگاه ملی خودرو در مشهد گشایش یافت

نمایشگاه ملی خودرو در مشهد گشایش یافت

مشهد- بیستمین نمایشگاه قطعات، لوازم یدکی، خودرو سنگین و صنایع وابسته مشهد با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار بازار به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی سه شنبه شب در حاشیه بازدید از غرفه‌های این نمایشگاه گفت: ۵۰ درصد از غرفه داران این نمایشگاه از تولیدکنندگان خراسان رضوی و باقی آنان از استانهای تهران، اصفهان و تبریز هستند.

علی رسولیان افزود: ۴۰ شرکت تولیدکننده در محیطی به گستره پنج هزار مترمربع در قالب ۴۰ غرفه تولیدات خود را در زمینه خودروهای سنگین، لوازم یدکی، قطعات خودرو و صنایع وابسته در معرض نمایش قرار داده‌اند.

وی با اشاره به قابلیت های خودروسازی و قطعه سازی در خراسان رضوی ادامه داد: استقرار شرکت ایران خودرو خراسان در این استان و سهم ۱۰ درصدی آن از تولید خودرو در کشور و همچنین فعالیت بیش از ۳۲۰ واحد قطعه سازی خودرو از ویژگیهای این منطقه در این بخش تولید است.

بیستمین نمایشگاه قطعات، لوازم یدکی، خودرو سنگین و صنایع وابسته مشهد تا ۹ آبان ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان است.

کد خبر: ۵۰٬۴۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha