۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹
گمرک در ورودی‌های آبادان و خرمشهر مستقر می‌شود
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند:

گمرک در ورودی‌های آبادان و خرمشهر مستقر می‌شود

آبادان- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: با ابلاغ رئیس‌کل گمرکات ایران، گمرک به جای مرزها در ورودی‌های آبادان و خرمشهر مستقر می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، اسماعیل زمانی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: در نشستی که دهم مهرماه امسال با حضور فرماندار، امام جمعه و سه نماینده مردم آبادان در مجلس و نمایندگان گمرکات جمهوری اسلامی در فرمانداری ویژه آبادان برای استقرار کامل گمرک ایران در گیت‌های خروجی و تسهیل در تشریفات مبادی ورودی منطقه آزاد اروند برگزار شد، مقرر شده کالای همراه مسافر و نیز کالاهای مصرفی، ماشین آلات، قطعات و مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی، از بدو ورود تا خروج به عهده گمرک سازمان منطقه آزاد اروند باشد.

وی افزود: رئیس گمرکات جمهوری اسلامی ایران نیز در نشست امروز با توجه به توافق صورت گرفته، ابلاغ کرد تا گمرک آبادان و خرمشهر در مبادی ورودی این دو شهر مستقر شوند و توافق‌های انجام شده در این راستا اجرایی شوند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در تاکید کرد: امید می‌رود که با اجرایی شدن این مصوبات ضمن تعامل گمرک جمهوری اسلامی ایران و سازمان منطقه آزاد اروند، تشریفات ورود کالای مورد نیاز مردم منطقه و واحدهای صنعتی در اروند تسهیل یابد.

به گزارش خبرنگار بازار، نشست مشترکی میان رئیس‌کل گمرکات جمهوری اسلامی ایران‌، معاون حقوقی گمرک کشور، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و معاون توسعه کسب‌وکارها و سرمایه‌گذاری این سازمان برگزار شده بود که امروز درباره اجرایی شدن مصوبات استقرار گمرک کشور در گیت‌های خروجی آبادان و خرمشهر برگزار و این تصمیم‌ها در این جلسه ابلاغ شد.

کد خبر: ۵۰٬۰۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha